What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NAC PSU zekering blijft eruit knallen.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hoi, Denk dat m'n NAC PSU is overleden. De zekering blijft eruit knallen. De eerste keer zelfs van de stepdown. Any thoughts?
 
Kapot component in de voeding, mogelijk gelijkrichter (diode, diode array), Power transistor of de dikke C op de voeding.

Ik kan er wel naar kijken; heb de laatste tijd meer voedingen gerepareerd.. Moet je 'm alleen wel opsturen.. oef..
 
PS. wat gebeurt er als je alleen de PSU aanzet, zonder dat de connectoren (zwarte connectoren, zichtbaar als je de access door opent) verbonden zijn? Knalt 'ie dan ook?

We moeten even bepalen of er geen probleem in de cab zit ipv in de PSU.
 
Cageman":19l4qm0y said:
PS. wat gebeurt er als je alleen de PSU aanzet, zonder dat de connectoren (zwarte connectoren, zichtbaar als je de access door opent) verbonden zijn? Knalt 'ie dan ook?

We moeten even bepalen of er geen probleem in de cab zit ipv in de PSU.

Erm, Dat kan toch niet. Zonder die zwarte connectoren krijgt ie toch geen juice? Denk dat ik em maar naar je opstuur als je dat niet erg vindt. Zo zwaar is deze voeding niet.
 
Mijn antwoord was wat 'grof' ;-) Ik doelde voornamelijk op connecties naar JAMMA harness e.d.

Stuur maar op, Henk. Ik PM je nog wel even.
 
Als ie niet meer te maken is, heb ik nog wel een NAC voeding te koop voor een schappelijke prijs Henk ;)
 
Kijk. Hoe dan ook gaat de NAC weer in volle glorie draaien!
 
Psykick":2wg1i2fu said:
Als ie niet meer te maken is, heb ik nog wel een NAC voeding te koop voor een schappelijke prijs Henk ;)
Geweldig Hasan! Ik kijk eerst even of Arjan het lukt.

Cageman":2wg1i2fu said:
Kijk. Hoe dan ook gaat de NAC weer in volle glorie draaien!
Bedankt voor de goede hoop en je aanbod Arjan. :) Is het ook mogelijk dat er op het monitor chassis een zekering is gesprongen? Kan dat nog wel even checken.
 
M'n NAC werkt weer! :D PSU vervangen met nog een extra een stereo amp erbij die ik nog niet had. Super bedankt Hasan!! :D
 
Back
Top