A
Anonymous
Guest
Hoi, Denk dat m'n NAC PSU is overleden. De zekering blijft eruit knallen. De eerste keer zelfs van de stepdown. Any thoughts?
Cageman":19l4qm0y said:PS. wat gebeurt er als je alleen de PSU aanzet, zonder dat de connectoren (zwarte connectoren, zichtbaar als je de access door opent) verbonden zijn? Knalt 'ie dan ook?
We moeten even bepalen of er geen probleem in de cab zit ipv in de PSU.
Geweldig Hasan! Ik kijk eerst even of Arjan het lukt.Psykick":2wg1i2fu said:Als ie niet meer te maken is, heb ik nog wel een NAC voeding te koop voor een schappelijke prijs Henk![]()
Bedankt voor de goede hoop en je aanbod Arjan.Cageman":2wg1i2fu said:Kijk. Hoe dan ook gaat de NAC weer in volle glorie draaien!