What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MVS board stuk?

RoOd

Shmup Veteran
Joined
Sep 18, 2005
Messages
1,260
Reaction score
0
Location
Haarlem
ik heb dus een issue met mijn 2 slot met uni bios. Ding valt af en toe gewoon uit/reset zichzelf. Is alsof hij vastloopt, maakt niet uit met welke game, soms doet hij het lang soms meteen na het booten.

De kast is helemaal stofvrij, board is stofloos alles zit goed vast, iemand die al eerder zoiets heeft meegemaakt?
 
heb je geprobeerd om 1 game erin te houden in plaats van 2 ?

Ik heb hier eeen 4slot die uitvalt als ik 4 games erin doe, maar met 3 geen probz. Het ligt aan mijn cheape supergun en voeding denk ik.

Mischien is er ook iets met je voeding aan de hand.
 
mjah dat zou ik nog eens kunnen proberen maar volgens mij had dat hetzelfde rsultaat. erg klote dit, anders maar een nieuwe 2 slot zoeken :P
 
ik krijg spontaan een ingeving: wil net een joystick gezocht advertentie plaatsen omdat er een klein metaal ringetje uit 1 van mijn sticks is verdwenen dat de boel bij elkaar houd.

heb al gezocht naar dit ringetje en kon het nergens in de kast vinden maar ik denk dat dit gewoon ergens klem zit en storing veroorzaakt (fingers crossed dan maar!)

btw als iemand dit leest en nog een joystick over heeft, ik hou me aanbevolen voor een zacht prijsje :P
 
Back
Top