What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Muziek] Playlist

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
NoFX - Never Trust A Hippy
MXPX - Slowly Going The Way Of The Buffalo
MXPX - Ten Years...
Social Distortion - White Light, White Heat, White Trash
Roots & Boots - Young, Loud & Proud
 
Al geluisterd dan? Wat was er mis met bv. Yield?

Nee laten we nog maar een keer die valse takkestem van Anthony Kiedis aanhoren, het 'geweldige' gitaarspel van Junkie John en nog maar een keer kijken hoe Flea als een halve gare over het podium staat te trippen alsof ie net een pak melk van 3 jaar oud heeft opgezopen...die live dvd is aardig, maar daar houdt het voor mij ook echt mee op.
 
Ken":1cl89478 said:
Al geluisterd dan? Wat was er mis met bv. Yield?

Nee laten we nog maar een keer die valse takkestem van Anthony Kiedis aanhoren, het 'geweldige' gitaarspel van Junkie John en nog maar een keer kijken hoe Flea als een halve gare over het podium staat te trippen alsof ie net een pak melk van 3 jaar oud heeft opgezopen...die live dvd is aardig, maar daar houdt het voor mij ook echt mee op.

Mja, sterker nog. De nieuwe cd staat nu op.
Imo mist Pearl Jam de magie die ze op Ten en Vs. wel hadden, en de stijl is in de afgelopen jaren weldegelijk veranderd.
Als ik de nieuwe cd hoor, zet ik 10 keer zo liever bijvoorbeeld Peter Pan Speedrock op, rockt nog eens harder ook!
Dat de RHCP erbij worden gehaald snap ik niet, alleen omdat ik hun latere werk beter dig dan dat van Pearl Jam betekend nog niet dat ik een RHCP fan ben.
 
Als een band 'fantastisch werk' levert kun je niet anders dan een fan ervan zijn.
Haalde de RHCP erbij vanwege de topic in videogames.

Lekker belangrijk verder, hetzelfde geldt voor Radiohead. Die spelen binnenkort in de HMH en ik werd gevraagd om mee te gaan maar dat hoeft ook niet meer van mij.
Na OK computer is er alleen maar rommel uitgebracht en hebben ze op de half spirituele weg bewandeld, flikker op man, maak gewoon muziek en geen deuntje voor in een wierook winkel..
 
Ken":3kpldwmh said:
flikker op man, maak gewoon muziek en geen deuntje voor in een wierook winkel..

:lol:
Thats why I love punkrock, hardcore & metal :twisted:.
 
Baki":l0p1tn3h said:
DreamerNL":l0p1tn3h said:
Massari - the unreleased hits.

Ik zal wel de enige zijn hier die naar hiphop, gangsta rap, r&b etc luistert :lol:

Nee je bent niet de enige. Maar ik luister vooral de oldskool shit. Die nieuwe stroming kan me nml niet boeien.

Ik vind alleen die oude shit goed. Dat nieuwe maakt het juist kapot. Mensen kopen The Game omdat ie zogenaamd G-Unit en 50 cent disst.. wauw lachen hoor not en wat belangrijk ook! In feite vullen zij hun zakken met dit soort loze platen en zijn die kindjes die het kopen gewoon dom. Tis net als wat hakkuhbar en gabber piet met de gabberscene deden.

Nee, doe me liever lekkere tracks van Cypress Hill, Wu tang, Dre, Onyx, NWA, Ice Cube en de oude Eminem (slim shady LP). Die gaan er op zijn tijd best in.
 
Vroeger luisterde ik nog wel rap, maar nu die "urban-cultuur" hier is ingeburgerd vind ik het helemaal bah. Ik luister het uit principe niet meer, al die fake gangsta shit.

Ik luister nu:

Children Of Bodom - Lake Bodom
 
The Black Mages - Battle Theme

Dit is een nummer van de soundtrack van FFX, had 't alleen nog nooit gehoord, ook al speel ik dat spel :P Klinkt wel super vet, mooie gitaarsolo enzo.
 
Ik luisterde laatst ook FFX soundtrack, viel me toch wat tegen, althans het was minder in mijn beleving als in de game. Toch blijft 'To Zanerkand' één van de mooiste stukjes game-muziek ooit!

Voor afgelopen Sinterklaas een paar Cd's gekregen van Robbie Williams, dus ik dacht laat ik die nu maar even beluisteren. Zijn laatste CD is wel aardig goed, 'Intensive Care' heb ik dus als laatste beluisterd

@Kiriyama
Complimenten voor je onwijs mooie Signature.
 
Ah dankjewel! :D :oops:

To Zanarkand is idd mooi! Dat deuntje is echt mooi gevonden, vind 't toch altijd knap hoe die mensen dat weten te doen.
 
Ik heb via de iTunes Store het nieuwe album van Peaches gekocht. Peaches - Impeach My Bush. En deze derde CD van haar is weer net zo lekker als de vorige twee :twisted: Ik heb gewoon zin om maandag in de bus te zitten :)
 
Laatste tijd:

Balzac - Digital Remasters 6(!) CD Box
Merry - Peep Show
Dir En Grey - The Marrow Of A Bone
Volbeat - Rock The Rebel, Metal The Devil
The Deep Eynde - Shadowland
Calabrese - The Traveling Vampire Show
 
Loosse van Nelly Furtado, vooral het nummer Say it right vind ik een toppertje
 
Vreselijk.

Ga Machine Head - the Blackening luisteren of sterf een langzame dood.
 
Back
Top