What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Muziek] Playlist

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik heb de CD "Discovery" van Daft Punk gekocht. Een van de beste CD's die ik ooit geluisterd heb. Vooral het nummer Superheroes vind ik vet.

1. Daft Punk - One More Time
2. Daft Punk - Aerodynamic
3. Daft Punk - Digital Love
4. Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger
5. Daft Punk - Crescendolls
6. Daft Punk - Nightvision
7. Daft Punk - Superheroes
8. Daft Punk - High Life
9. Daft Punk - Something About Us
10. Daft Punk - Voyager
11. Daft Punk - Veridis Quo
12. Daft Punk - Short Circuit
13. Daft Punk - Face To Face
14. Daft Punk - Too Long
 
ManoRevolver":3d9cbhao said:
DAY":3d9cbhao said:
Jay-Z & Linkin Park met Collision course, een fantastische cd voor rap en rock fans.

Inderdaad een hele vette cd.
Ik vind het persoonlijk één van de betere crossover albums ooit.
Jammer dat 'ie zo kort duurt.

daar heb je gelijk in, 6 nummers maar, maar het zijn wel erg vette nummers, vooral numb/ encore is erg vet. Toen ik dat nummer voor het eerst hoorde moetst ik gewoon die cd hebben.

Daft punk is idd ook ook erg tof, dat nummer Aerodynamic kan ik uren achter elkaar luistern.
 
Baki":1nh24nhl said:
De laatste cd van daft punk is ook dik. Het nummer Robot Rock kicks ass!

Damn, net gekocht via de iTunes store. Wat een heftig album! Robot Rock is heel vet!
 
Vandaag op de Italiaanse toer, luister nu naar Laura Pausini- Resta in Ascolto
 
Massari - the unreleased hits.

Ik zal wel de enige zijn hier die naar hiphop, gangsta rap, r&b etc luistert :lol:
 
DreamerNL":2srd011f said:
Massari - the unreleased hits.

Ik zal wel de enige zijn hier die naar hiphop, gangsta rap, r&b etc luistert :lol:

Nee je bent niet de enige. Maar ik luister vooral de oldskool shit. Die nieuwe stroming kan me nml niet boeien.
 
Ik luister ook wel naar hip hop hoor.
Ik luister alles, van NWA tot Johnny Cash.
 
Heb vandaag Peaches - Fatherfucker en Peaches - Teaches of The Peaches gekocht. Beide lekkere albums.
 
ManoRevolver":1saoxqz1 said:
Ik luister ook wel naar hip hop hoor.
Ik luister alles, van NWA tot Johnny Cash.

And it burns, burns, burns.....
 
GWAR":sh9ghz96 said:
ManoRevolver":sh9ghz96 said:
Ik luister ook wel naar hip hop hoor.
Ik luister alles, van NWA tot Johnny Cash.

And it burns, burns, burns.....

8) Toevallig net de soundtrack opstaan van Walk The Line.
 
ManoRevolver":3bu582sv said:
GWAR":3bu582sv said:
ManoRevolver":3bu582sv said:
Ik luister ook wel naar hip hop hoor.
Ik luister alles, van NWA tot Johnny Cash.

And it burns, burns, burns.....

8) Toevallig net de soundtrack opstaan van Walk The Line.

Wordt hier door het huis keihard gedraaid omdat mn zus gisteren naar Walk The Line is geweest =P Alleen zij draait de versies van Joaquin Phoenix en reese Witherspoon :roll:
 
Gungrave":14hxvmt1 said:
ManoRevolver":14hxvmt1 said:
GWAR":14hxvmt1 said:
ManoRevolver":14hxvmt1 said:
Ik luister ook wel naar hip hop hoor.
Ik luister alles, van NWA tot Johnny Cash.

And it burns, burns, burns.....

8) Toevallig net de soundtrack opstaan van Walk The Line.

Wordt hier door het huis keihard gedraaid omdat mn zus gisteren naar Walk The Line is geweest =P Alleen zij draait de versies van Joaquin Phoenix en reese Witherspoon :roll:

Je sis got taste 8).
Ik heb zelf ook de versies van Phoenix en Witherspoon opstaan hoor, het orgineel is uiteraard beter, maar de acteurs verrichten alles behalve half werk, respect!
 
Ze doen het zeker goed, maar ik vind de originele van Johnny Cash toch nog steeds vele malen beter 8)
 
itunes9cj.jpg


Laat ik eens hip doen 8)

Arctic Monkeys FTW!
 
Vandaag confessions van Usher. Gewoon r&B, niet echt speciaal, maar wel lekker.
 
Back
Top