wibraman
Combo Keeper
Hey Ken,
zelf houd ik wel van games zoals Donkey Konga, Taiko Drum Master of Guitar Hero, maar nu zijn er in Japan ook een boel dingen uitgebracht die in Europa of Amerika nooit het levenslicht hebben gezien.
Nu is mijn vraag of je nog aanraders hebt (ik hoorde dat Beatmania, Drummania en Guitarfreaks aanraders waren) en hoeveel deze eventueel moeten gaan kosten.
Bij voorbaat dank
zelf houd ik wel van games zoals Donkey Konga, Taiko Drum Master of Guitar Hero, maar nu zijn er in Japan ook een boel dingen uitgebracht die in Europa of Amerika nooit het levenslicht hebben gezien.
Nu is mijn vraag of je nog aanraders hebt (ik hoorde dat Beatmania, Drummania en Guitarfreaks aanraders waren) en hoeveel deze eventueel moeten gaan kosten.
Bij voorbaat dank