What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Museumnacht Leiden / Japan museum Sieboldhuis

Onze quest bij het Japanmuseum was een enorm succes en ook een zeer gezellige, geslaagde avond! Had het voor geen goud willen missen! Hier een impressie van de ruimte en de drukte. ca. 2000 man is in onze gameroom geweest gisteren :shock:

20140517_171703_zps5rv1dm1n.jpg

20140517_175214_zpsiuzwe8of.jpg

20140517_175218_zpspolmkgnv.jpg

20140517_214043_zpszpudpzmh.jpg

20140517_230125_zpskxcbnkuq.jpg

20140517_230130_zpstkzn0wq9.jpg

en speciaal voor Marco heb ik nog een foto als Conchita!

20140518_005135_zpsyt5szcqp.jpg
 
en speciaal voor Marco heb ik nog een foto als Conchita!

20140518_005135_zpsyt5szcqp.jpg[/quote]

die foto gaat zeker in zijn portemonnee.
 
Whahahahahaha conchita wurst. Maar dit wordt enigszins verwarrend voor mij.
Jij bent mijn partner (het beest). Dan is hasan mijn buitenvrouw?!

Ik hou graag het perspectief op zaken :D

On topic: gaaf hasan dat je hieraan mee hebt gedaan, simpel maar effectief (arcade mag niet ontbreken als het over Japan gaat, goed dat je dat in ere houdt!!!

Zag ik daar trouwens puzzle bobble? Wat een topspel is dat toch ook :mrgreen:
 
Hou het maar op een trio vreemd ga je niet mop ik ken je scharrel :mrgreen:
 
Die museumnacht was echt te gek ! Enorm enthousiaste reacties ook van al die bezoekers. Ook al was het natuurlijk een totaal ander publiek wat er op zo'n museumnacht afkomt. Ze vonden het allemaal te gek. De organisatie van dat hele gebeuren was top trouwens. Had het ook niet willen missen :D
 
Back
Top