What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Museumnacht Leiden / Japan museum Sieboldhuis

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Voor degene die nog geen plannen hebben voor dit weekend en wel een verzetje kunnen gebruiken is er deze zaterdag museumnacht in Leiden. Meerdere musea doen hieraan mee en het is natuurlijk ook erg leuk om het enige echte Japan museum te bezoeken in Leiden.

Er is daar zelfs vanaf 20.00 uur een Japanse Gamekamer. Met cabs van yours truly :lol:

Anyway ik ben er de hele avond te vinden en ga ook zeker door het museum dolen, want het is echt wel bijzonder. Mss zie ik je wel.


ps. voor de kasten hoef je niet te komen hoor, er staan maar 2 candies en een pachinko :mrgreen:
 
Wat sexistisch weer.... jakkus!

Ik heb vandaag aan de glimmende knop van Hasan('s pachinko) mogen draaien. Heb ook even z'n glimmende ballen in m'n handen gehad.
We hebben uiteindelijk een dikke laag over de pachinko gesmeerd en het plakte behoorlijk. Ik kreeg zelfs wat op m'n vingers... haha :shock:
 
Dat was iets tussen ons hè Chris, het moest nog even geheim blijven.
Straks wil die blonde viking ook aan mijn glimmende Pachinko knop en ballen zitten :shock:
 
Psykick":a4xw0ywk said:
Dat was iets tussen ons hè Chris, het moest nog even geheim blijven.
Straks wil die blonde viking ook aan mijn glimmende Pachinko knop en ballen zitten :shock:

Het zal me niks verbazen die barbie uit het noorden
 
Haha, die Barbie uit het Noorden!! Die houden we erin :mrgreen:
 
Och och het niveau weer (heerlijk :D ), ben bang dat de moderator weer moet ingrijpen 😉 Graag maak ik bij deze kenbaar dat ik dit niet veroorzaakt heb.

Eerlijk is eerlijk die Turkse gehaktballetjes zijn wel lekker, zie hier voor recept;
http://allrecipes.nl/recept/6313/k-fte- ... tjes-.aspx

P.s: wisten jullie al dat die heerlijke Amsterdamse badmuts genaamd Beau mijn Ken is? :P
 
Marcosan30":26hs1x4z said:
Och och het niveau weer (heerlijk :D ), ben bang dat de moderator weer moet ingrijpen 😉
Verklaar u nader? :D
 
Cageman":3ilel0zy said:
Marcosan30":3ilel0zy said:
Och och het niveau weer (heerlijk :D ), ben bang dat de moderator weer moet ingrijpen 😉
Verklaar u nader? :D

Arjan olde gloeperd, met mijn uitspraak doelde ik eigenlijk op Ken.
Gelukkig laat hij niet alles doorgaan, bijvoorbeeld foto's van aantrekkelijke mannen.

Ik vind dit prima, hasan plagen is de helft van mijn leven :mrgreen:
 
P.s: wisten jullie al dat die heerlijke Amsterdamse badmuts genaamd Beau mijn Ken is? :P[/quote]

Hahaa in je dromen conchita
 
Haha je weet toch ouwe drollendeuker van me :mrgreen:
 
Barbie en het Beest :mrgreen: A match made in heaven!
 
Back
Top