What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Muchi Muchi Pork & Pink Sweets [JP X360] + meer Cave!

bad-joey":3n692pk5 said:
De SH3 kan al dat grafische geweld vast niet meer aan :D

Is inderdaad al wat aan de oude kant, moet je nagaan. Maar heb jij SH3 al wel in aktie gezien dan? :P

Ik snap niet dat CAVE spelers forceert om die verschrikkelijke achtergronden ingeschakeld te houden. Geef mij maar de game op een verder zwart scherm...

Robert":29ob8oa3 said:
Ik snap niet dat CAVE spelers forceert om die verschrikkelijke achtergronden ingeschakeld te houden. Geef mij maar de game op een verder zwart scherm...

Amen!

Gewoon 4:3 zoals het hoort :)

Met alle andere CAVE ports kun je de achtergronden gewoon uitzetten, ik ga ervan uit dat het met Daifukkatsu hetzelfde is

Woohoo! Daifukkatsu binnen :-)
Ga hem vanavond testen, ben benieuwd!

Hier ook :) En hij valt zeker niet tegen. Is behoorlijk pittig dus maar eventjes ge-creditfeed.

Bestel bijna al mijn games bij play-asia en denk dat ik 2 keer moest betalen.(over heel veel pakketjes)

Verheug me meer op Pork trouwens, febuari is hij eindelijk uit :)

almighty":15uezirq said:
Verheug me meer op Pork trouwens, febuari is hij eindelijk uit :)

Ik kijk ook meer uit naar MMP maar dan de PCB. 8)
Trouwens, De laatste keer heeft mijn Death Smiles PCB een maand bij inklaring gelegen. :evil: Tja, De douane is een verhaal apart.

Deze keer ook besteld bijshopncsx. Weet niet of ik dat nog een keer doe, ivm de prijs. MMP/PS LE bij PA gepreordered in ieder geval.

Wel snel in huis, dinsdag al. Geen inklaring.

Had ook al eem mailtje gestuurd, regio vrij is altijd beter zodat meer mensen de games kunnen spelen

Tek-9":2a7bkogf said:
Goed nieuws!! Vol verwachting klopt ons hart :lol:

Muchi Muchi Pork & Pink Sweets Double Pack Confirmed As Region Free

Mooi, niet dat het voor mij veel uitmaakt met mijn Asian 360, maar ik ben blij dat anderen, er nu ook van kunnen genieten.

En dat ga ik dan ook maar eens proberen. Ik begrijp nog steeds niet veel van de Cave-hype, dus dit wordt mijn eerste echte poging om er eens grondig kennis mee te maken.

Regio vrij of niet, deze game zal er komen en eindelijk betaalbaar.

Maar stiekem een beetje Cave moe..... :oops: 😉

DS blijft voor mij de topper!!

Back