Rano":3kkohup9 said:v3 is coming.. Nieuwe site.. Nieuw design.. Nieuwe functies..
Like I didn't know :roll: ik ben benieuwd Roy, hoop dat jullie er wat moois van hebben gemaakt.Gungrave":1se194z3 said:WHAT?!Rano":1se194z3 said:v3 is coming.. Nieuwe site.. Nieuw design.. Nieuwe functies..
En dat zonder aankondiging! Hoe durven jullie :lol:
Kan grapjes maken, maar ben het er mee eens. Ik ben meer van gecentreerde forums die niet me hele beeld in beslag nemen. Layout is af en toe nog beetje fucked, maar dat zal wel komen doordat ik Opera gebruik. Kan er mee leven maar geef voorkeur aan layout waar bv Nozomi in staat. Lekker in 't midden.Ken":11ifep3u said:Zie wel veel commentaar op het forum, dat kan nou eenmaal na de layout van Nozomi niet meer beter 8) hadden ze moeten weten..
legztec":3t5p85pd said:Jongens.....
Als ik eerlijk moet zijn.
Het kan zijn dat ik op wat tenen ga trappen![]()
Ik vind de IG site er nogal gay uit zien.
Het zijn meer de kleuren voor een site die Pampers promoten.
Nee niet mijn smaak sorry.