What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Moon diver & Hard Corps: Uprising

Mildoe

Puzzle Mastermind
Joined
Aug 9, 2005
Messages
446
Reaction score
0
Location
Rotterdam
Iemand deze twee games al gedownload van de psn/xbla?

Moon Diver, van een van de mensen van de classic Strider.

Zelfde concept ongeveer alleen dan met 4 player co op!
Screens en video's zien er erg vet uit!

Hard Corps. Contra (van ARC System Works) anno 2011! Nuff' said.

Laatste tijd opvallend dat er best wel coole games op psn/XBLA komen, met betrekking tot "retro gameplay" om het maar even zo te noemen.

Goede zaak? Jazeker!
 
Nog niet gechecked maar ga nu zeker doen, dank voor de tip. XBL heeft idd al veel retrogames maar vraag me af waarom niet meer in kortere tijd? Maak mensen blij en verdien geld zou ik zeggen. Van dat laatste zijn ze bij MS sowieso niet heel vies...
 
trailblazer800":4ev1fmpz said:
Maak mensen blij en verdien geld zou ik zeggen. Van dat laatste zijn ze bij MS sowieso niet heel vies...

Now ain't that the truth ;-) ;-)
 
Ja man Uprising is de shit.

Heb gisteren die ninja chick erbij met haar mellee. Rennen schieten, jumpen dashen en zelfs kogel parry move! Arc heeft echt een top game gemaakt met konami.
Echt uprising mode met de upgrades is mad fun.

Moeilijkheidsgraad ligt ook lekker hoog, nog niet eens uitgespeeld. Trophys halen is helemaal onmogelijk lijkt wel.

Uprising is ook echt een Contra game en geen bullshit zoals die ds game.
 
Vanavond lekker knallen!!!!!!!!! Uprising nu aan t downen, ben benieuwd! Heb er zin an iig :twisted:
 
Uprising is echt een fijne game waar ik vrolijk van word! Rising mode is tof als training voor Arcade mode die weer minder vergevingsgezind is, maar wel de moeite waard is als je Rising mode helemaal gaar hebt gespeeld en 1CC'ed hebt. Ik heb de DLC characters niet, vind ze niet echt een toegevoegde waarde hebben en het kost te veel. Breng deze games dan alsjeblieft uit op een disc voor 29,95 ipv XBLA met alles er op en er aan...
 
Back
Top