Heb laatst mijn monitor vertikaal geplaatst, sindsdien heb ik wel geluid maar het beeld is nu lichtgrijs met dunne witte strepen.
Heb echt geen idee en ben niet technisch. Hij deed het voor het taten gewoon goed.
Wie o wie kan me helpen?
Heb echt geen idee en ben niet technisch. Hij deed het voor het taten gewoon goed.
Wie o wie kan me helpen?
