What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Monitor F*&#@$#@???

sombetzki

Bullet Dodger
Joined
Feb 26, 2010
Messages
1,566
Reaction score
1
Location
Siddeburen, The Netherlands
Yo,

ff jullie hulp nodig, ik wou mijn Naomi monitor weer terug zetten van verticaal naar horizontaal... Dus dat heb ik net gedaan. Alles ging prima, maar als ik hem nu aanzet is het beeld mega fucked up!! :shock:

Hieronder een foto;

foto1np.jpg


t is een crappy iphone foto, maar t is duidelijk wat er mis is...
Draaien aan de pots van de remote board helpen niet.

Kan iemand mij uitleggen wtf er gebeurd is en hoe ik dit fix?

Alvast bedankt... Ben zo bang dat ik weet ik veel hoeveel schade heb aangericht :cry:
 
Pfff... in t vervolg eerst ff rustig worden voordat je in paniek gaat posten...
Remote board stekker zat niet goed in de printplaat van de monitor.
Stekker aangedrukt, weer aangezet, BAM, probleem verholpen ;p

Mijn excuses voor het vervuilen van het forum ;)
 
Wat heb je allemaal los gehaald?

edit: wou ik net zeggen, gelukkig maar.
 
Hahaha, ik wilde voordat ik je antwoord zag zeggen dat het je breakout board is. Dan gaat ie ook hele gekke geluiden maken! Zo leer je elke weer door schade en schande!
 
Back
Top