What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

M'n MB Vectrex is meer gelieft dan ik dacht.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Heb m'n MB Vectrex op Ebay gezet en had niet verwacht dat er direct zo goed geboden zou worden. Dacht dat ie hooguit EUR 60,- zou opbrengen of zo. Misschien omdat alles nog perfect werkt en alle dozen intact zijn? Had ik niet verwacht, Leuk! :) Ook een leuk feit is dat ie minimaal 26 jaar oud is.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :MESELX:IT
 
Sta je nog van te kijken wat hij op gaat brengen Henk, trust me 😉
Op de beurs gaan deze (gedrochten, sorry 😉 ) nog voor dik rond de 150 euro weg.Ook boxed maar zeker in mindere staat zoals die van jou.
Ook heb je er wat boxed games bij en denk zelf dat het bedrag nog flink kan oplopen in de 200+
 
Wow! Dat zou mooi zijn maar we zullen zien. Had helaas de meeste games al weg gedaan maar ben positief verrast. Altijd leuk om zo je budget te kunnen verhogen voor eventuele nieuwe 'Cave' aanschaffen. :)
 
dit is de eerste console waar ik ooit op gespeeld heb en ik krijg het nog steeds warm als ik er 1 zie.... jammer dat het zware crisis is :)
 
Ben ook nog steeds erg gecharmeerd van dit systeem en de games. Voor mij een icoon in gameconsole ontwikkeling. Supersmooth vectors 28 jaar geleden op een homeconsole! Kon alleen dit apparaatje. Alleen was ie toendertijd gewoonweg te duur dus FAIL.
 
zoals met een hoop consoles die te snel of te laat of te duur zijn, het is eigenlijk best nog wel een kunst een console op het goeie moment te markten
 
eergisteren voor het eerst op gespeelt tijdens de shmup event .Best een mooi console voor zijn tijd 0_o;; . ook best veel goede software voor uitgekomen .Vind dit toch een van de beste non japan consoles uitgebracht zijn rond die tijd naast colecovision
 
congrats goatboy,het was niet echt een wonder gezien het feit dat die van jou in erg goede staat verkeerde.
 
Tnx allemaal! :) Denk dat ik maar nog meer oude meuk op Ebay ga smijten. (klinkt mischien een beetje oneerbiedig maar is niet zo bedoeld) Wel leuke cab/pcb funding.
 
nee hoor, MB Vectrex = ouwe meuk 😉

Speelt weer rustig verder met Mushihime Sama :roll:
 
....Futari

Ben nu hooked aan deze game. 8) Gebeurt met alle Cave games tot nu toe lijkt wel.
 
Futari 8) (kruipt langzaam verder in een hoekje)
Kit op Otaku is erg verleidelijk...
 
Back
Top