What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn Ebay veilingen (NES, PS1, GB)

Grappig dat je tetris de asian version als rare aanmerkt. Hier heb ik er jaren geleden ?tig van nieuw op ebay etc verkocht. Een distributeur waar ik toen zaken mee deed had er belachelijk veel op voorraad voor een rotprijs.
 
sparky":2rejqpum said:
Grappig dat je tetris de asian version als rare aanmerkt. Hier heb ik er jaren geleden ?tig van nieuw op ebay etc verkocht. Een distributeur waar ik toen zaken mee deed had er belachelijk veel op voorraad voor een rotprijs.

Zijn wel meerdere games die niet bepaald rare zijn en deze term wordt vaak gebruikt terwijl het best wel meevalt.
Zeker niet lullig bedoelt trouwens hoor 😉
 
Het kan overigens ook best zijn dat hij nu moeilijk te krijgen is. Ik heb ooit ook nog dozen vol met super metroid bigbox voor de snes verkocht voor fl 30,- in de winkel. Heb ik nu ook spijt van :roll:
 
Back
Top