What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Metallica- Death Magnetic

Aangezien ze al 10 jaar ofzo crap maken en zelfs op live shows het niet aandurven om meer dan een paar nummertjes van de nieuwere albums te spelen kijk ik toch echt nog ff de kat uit de boom. Wat mij betreft is Metallica nog steeds een erg goed voorbeeld van een band die al lang had moeten stoppen.
 
Ik vind het wel aardig..

 
ne0":y1fn9i68 said:
Wat mij betreft is Metallica nog steeds een erg goed voorbeeld van een band die al lang had moeten stoppen.

Je bent natuurlijk gek als je een goed lopend BEDRIJF gaat stoppen.
 

Nieuwe song, beetje sloom in het begin maar later wel iets meer enigszins richting oude stuff.
 
Holy fucking shit ik vind het nieuwe album echt heel erg goed, iemand anders al naar de winkel gegaan ervoor?
 
Nee, ik vind het echt een inspiratieloos kutalbum eigenlijk :) Het is gewoon niet zo mijn ding, ik hou het maar op alles voor en incl black album. Verder ben ik vanwege de kwaliteit van de mix alleen al blij dat ik het album niet gekocht heb. Ik neem aan dat iedereen de album en guitar hero geluidskwaliteit vergelijking wel al gezien heeft?
 
Back
Top