A
Anonymous
Guest
Mittens666":1qb41out said:GWAR":1qb41out said:Mittens666":1qb41out said:zoals al eerder gezegd ieder zijn eigen smaak!!!!!! Zo kan je dus ook zeggen dat mijn post over depeche mode niet thuis hoort in dit forum![]()
Depeche mode hoort niet thuis in dit forum
Dat zei ik dus al zorg jij nu maar dat je de verdediging zaterdag tegen de naluk dicht houd![]()
Als jij octaaf nou eens leert hoe ie moet scoren spelen we ten minste niet iedere keer gelijk!

