What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Metal Slug collection voor psp aangekondigd !

Goed nieuws!
Jammer dat het alleen weer zo lang duurt.
November neem ik al weer met een grote korrel zout.


Nu nog:
NGBC
KOF NW en XI
MS6
SS 1,2,3,4,5 enTenka
wth alle aw en mvs games! :P
En Gradius 5
Espgaluda en deel 2 (leuk verticaal spelen)
Ibara
Ikaruga
etc, etc :lol:
 
Nice! vooral "The PSP version will also feature 2-player wireless co-op play. "
 
DreamerNL":1969zqmr said:
Ik ga liever voor de mvs versies.

Met een supergun, mobo, cart en een accu in je rugzag en een portable crt op schoot zeker. :lol:
 
legztec":qb0p7vwc said:
DreamerNL":qb0p7vwc said:
Ik ga liever voor de mvs versies.

Met een supergun, mobo, cart en een accu in je rugzag en een portable crt op schoot zeker. :lol:

Ahahahaha, nee ik hou niet zo van portable gaming, klein klote schermpje.
 
Komen wel veel collecties uit van eerder uitgegeven games. Metal Slug mobiel kan best leuk zijn, maar hoe het speelt op een kleinere scherm valt nog te bezien qua chaotische taferelen.
 
Tof nieuws. Ik denk dat de PSP wel geschikt is voor Metal Slug

Het begint dan eindelijk een beetje warm te draaien die released voor de PSP
 
Aangezien de PSP een hogere resolutie heeft als MVS zal dat geen probleem zijn denk ik.

Je zou GG. SFA 3 MAX en Darkstalkers eens moeten zien.
Tenzij je slechtziend bent van dichtbij ligt daar het probleem niet.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat je liever groot scherm hebt maar de psp heeft genoeg in huis qua hardware.
 
legztec":k9151ymc said:
Aangezien de PSP een hogere resolutie heeft als MVS zal dat geen probleem zijn denk ik.

Je zou GG. SFA 3 MAX en Darkstalkers eens moeten zien.
Tenzij je slechtziend bent van dichtbij ligt daar het probleem niet.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat je liever groot scherm hebt maar de psp heeft genoeg in huis qua hardware.

Echt wel! GG ziet er echt zwaar netjes uit! Metal Slug Collection en Gradius Collection. Mochten het goede conversies worden dan zijn ze van mij :)
 
PSP interesseert me nu helemaal niks. En de ports van games die al jaren speel ook niet....
 
Tis leuk om handheld te hebben maar meer ook niet. Ik verlang toch altijd weer naar de TV in de slaapkamer :)

Slug zal veel minder intens zijn op een klein scherm.

Ik zat wel even te denken een PSP te kopen voor SFA3 en Vampire maar waarom eigenlijk.. heb ze op de Saturn ook al... en dan ook met meer buttons en betere d pad.
 
Ik vind het toch wel verassend van SNK. SNK doet veel met games op de mobiele telefoon in Japan en heeft ook aangekondigd daar in door te willen gaan. Waarom is er geen fatsoenlijke port van deel 1, 2 en X gekomen voor de PS2?

Wie gaat er nou op de PSP al die delen zitten spelen, ik niet in ieder geval.
Games met snelle gameplay als Metal Slug en 2 D fighters zijn gewoon niet te spelen op dat takkeding. Guilty Gear, SF Zero 3, Winning Eleven, allemaal leuke graphics maar gameplay om van te huilen. Dan waren de GameBoy Advance SF games nog beter te doen. Nee laat SNK nou maar lekker doorgaan met al die ports op de PS2 en Maximum Impact 2.
 
Back
Top