What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

masterplaykast ,maar krijg geen beeld meer

Edwinonlone

Player One
ik heb een Masterplay kast met een 2 slots MVS board en een n' style vns 2000 monitor,maar krijg er geen beeld meer op.
ik hoor netjes dat de game het doet dus het moet iets zijn met het monitor board,deze krijgt wel netjes zijn spanning (220v)
zou iemand weten wat hiermee aan de hand zou kunnen zijn?
 
Dat kan letterlijk van alles zijn. Gaat de buis wel aan? 'gloeit' de nek (elekronenkanon) bijvoorbeeld?
 
En al opgelost?

Dit zijn fijne kastjes hoor, de hele elektro kan er in één keer uit naar voren, en een dikke ruimte onderin om je stash kwijt te kunnen (lees: Mame pc en jpac/bekabeling undsoweiter.)
 
Back
Top