RoOd
Shmup Veteran
gewoon niet te geleuven maar de masterplay gaat mee naar het nieuwe huis. Voorwaarde was wel dat hij wit wordt geschilderd....
mischien lijkt het dan nog wel op een "echte" kast hehehe
anyway, heeft er iemand een idee of er ook al standaard decals zijn voor zo`n maat of dat je ze zelf kan snijden ofzo? Ik zoek de hele tijd al naar dat spul dat op de zijkant zit maar ik kan niet meer op de naam komen.
Zal van de week even een tekening van het nieuwe project hierin knallen, kunnen jullie nog wta feedback geven.
mischien lijkt het dan nog wel op een "echte" kast hehehe
anyway, heeft er iemand een idee of er ook al standaard decals zijn voor zo`n maat of dat je ze zelf kan snijden ofzo? Ik zoek de hele tijd al naar dat spul dat op de zijkant zit maar ik kan niet meer op de naam komen.
Zal van de week even een tekening van het nieuwe project hierin knallen, kunnen jullie nog wta feedback geven.