What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Marvel vs Capcom 3

Ben zelf geen Fighter gamer maar zou dat bijna worden. Wat ziet dit er grandioos uit zeg! :shock: Wat een detail, Superb! 8)
 
Hier een filmpje over de gameplay system.


hoor ik TvC? :P

DeadPool does the moonwalk FTW!
 
OT: Ik vind het leuk om de passie in jullie commentaar te lezen, hoewel het volledig langs me heen gaat :roll:
 
Ja was gister samen met Ken en Beatmaster in Koln en kan ook bevestigen dat dit echt voor mij lange maanden zijn die ik op dit spel moet wachten. Wat ziet dit spel er ongelooflijk vet uit. Er gebeurt echt zo ongelooflijk veel op het scherm dat je helemaal wordt weggeblazen, supervette graphics en toffe comic stijl. Dit wordt echt heelijk spelen straks!
 
Instant klassieker imho! Ik ga 'm echt kopen maar ja even wachten nog. Tot die tijd haal ik wel deeltje 2 uit het stof.
 
Mannen, ik ga zometeen ophalen: MvC 3 voor de 360.

:o enkele dagen vd officiele release nu toch al beschikbaar, vanochtend kreeg ik een mail....(dacht even dat ze me aant fokken waren)

Ik heb hier enorm naar uitgekeken en verkeer momenteel dan ook in een uiterst euforische staat :lol:
 
Ik wacht nog even tot donderdag helaas, maar is inderdaad wel de game waar ik ook het meeste naar heb uitgekeken
 
Kan niet wachten tot ie uit is, gameplay lijkt me perfect, heerlijk ver the top
 
Hoop hem deze week ook binnen te krijgen op de PS3. Can't wait! :D

Kan er overheen gelezen hebben, maar is er ook een matchmaking thread met psn nicknames? Lijkt me wel leuk om dit spel (en/of andere multiplayer spellen) met jullie te spelen. :)
 
Matchmaking is nog niet optimaal. Tenminste op XBL. Laat ik het zo zeggen, tis qua online mode geen SSF4... Wordt overigens nog wel aan gewerkt en denk dat de network updates vanaf nu zullen worden doorgevoerd.

Verder ergl euke game alleen erg druk. Als SSF4 te vergelijken is met een potje schaken dan is dit te vergelijken met een potje paintball.

En die Amerikanen zijn gewoon steengoed in deze game... MvC 2 was daar lang de bom, dus dat wordt nog wel een paar potjes stevig afgemaakt worden denk ik. Zelfs in player matches word ik hard gesloopt hahaha.
 
Iemand al een vast team samengesteld waar ze mee spelen?

Ik ben nu begonnen met Dante/Trish/Deadpool of Arthur

Echt een kick game!
 
Haggar/Captain America/Akuma

Haggar/Sentinel/Zero

Arthur zo af en toe ook. Moet deze kleine man nog even doorgronden.
 
Back
Top