Psykick":2xhmhdv5 said:Alleen leuk als decoratie van een gameruimte of i.d.
Cageman":3291ojzt said:Misschien even wachten op een afterburner pachislo
Psykick":2461xubp said:Wat een fantastische cab Marcel! Veel plezier ermee
p.s. mss heb ik wel dat Neo Geo logo voor je als vector, hoef je hem alleen maar te laten printen![]()
joeks":2461xubp said:Mooie setup Marcel!
En ga jij nou je Egret 3 omkitten naar een Egret 2?
Zag dat je E2 art zocht op andere fora.
Zou wel cool zijn, E2 vind ik er mooier uitzien dan E3.
MarsMan":11tge2f7 said:Die Egret 2 is van een vriend van mij, ik zocht de art voor hem. Inmiddels wel de digitale art gevonden dus moet alleen nog afgedrukt worden.
Ik heb mijn Egret 3 al verkocht...
Ik heb mijn Egret 3 al verkocht...
rklok":1h2pu95d said:Erg gaaf!!! 1 van de meeste gewilde cabs op het moment..!