What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mario Kart Wii

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik heb het spel nu een paar dagen en ik vind deze toch nog wel een stukkie beter dan de DS-versie! Zeker op de online gebied is dit nog het beste spel op de Wii.

Heeft iemand anders hier de game ook al? Voeg me anders even toe:

Wifi code:1203 - 9439 - 9356 (Mario Kart)
Wifi code: 5981 0987 5757 8641 (Europese Wii)
 
zoooo! deze release helemaal over het hoofd gezien :S

kwam niet echt met furore in de winkels volgens mij...van de week maar eens halen!
 
Vind toch echt de powerups etc te ongebalanceerd... Jammer.
Uiteraard is en blijft het Mario kart en zeker met vrienden blijft het garant staan voor veel pret, maar door de wapens en de motoren haak ik af, wellicht zo nu en dan eens met vrienden maar meer niet. :roll:
 
De game is toch wel bijna al uitverkocht .. dus populair is het wel ;)

Tja de powerups zijn weer als vanouds aanwezig, maar in de multiplayer heb ik daar geen problemen mee. Het is met name in de singleplayer dat je hinder hebt van het POW blok en de blauwe schildjes,
 
Back
Top