What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mario Galaxy

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik kijk zelf erg uit naar deze game en ben zeker ook van plan als deze game uitkomt meteen een Wii te halen.
Mario games zijn naar mijn idee altijd erg leuk te spelen en nu op de Wii kan het volgens mij helemaal niet meer stuk 😉
Beetje wezen surfen maar kan helaas nog niet een release datum vinden,wanneer komt deze game nu eindelijk eens uit?

 
Deze game gaat het naar mijn idee hoog scoren, kan echt niet wachten tot ik die game zelf speel 8)
 
Ik kan ook niet wachten op de game. Het is de game voor de Wii vind ik. Het enige wat me niet aantrekt zijn die kleine rotplaneetjes. Ik hoop dat je grotere werelden kan ontdekken en niet de hele tijd van miniplaneetje moet springen.
 
Rano":1yp64dew said:
Ik kan ook niet wachten op de game. Het is de game voor de Wii vind ik. Het enige wat me niet aantrekt zijn die kleine rotplaneetjes. Ik hoop dat je grotere werelden kan ontdekken en niet de hele tijd van miniplaneetje moet springen.

Daar wou ik nou zelf niet over beginnen 😉
Maar ik geef je in dat punt helemaal gelijk, hoop zelf ook dat sommige planeten wat groter zijn.
 
De nieuwe E3 trailer en playable demo op gametrailers ziet er echt bijzonder cool uit. Mario die veranderd in een bij...hoe verzin je het.

Als er nog Japanners zijn die geen Wii hebben gekocht...wat Sony ook doet in Japan, dit soort titels kun je niet tegen op.
 
De Wii heeft deze consolewar ook al gewonnen. De verschillen zijn niet te overbruggen, en dat was zelfs met klotesoftware. Zelfs in Amerika loopt hij 2:1 op de Xbox. Ik kan alleen maar denken dat games als Mario de Wii definitief naar grote hoogten doet stijgen. De gimmick lijkt toch niet zo snel uit te werken, had ik niet verwacht. De Wii is gepromoot als lifestyle en status product, en het is ze gelukt. Deze console gaat wellicht records breken.

Maar aan de andere kant is de Wii toch te erg verschillend, en kun je hem eigenlijk geen eerlijke concurrent van de veel geavanceerdere en daarom logisch 2x of 3x zo dure Ps3 en Xbox360 noemen.
 
Zo zie je maar dat al die toeters en bellen bij gamers niks uitmaakt.
De Wii is na mijn mening tot een console met een hele andere kijk op gamen 😉
Zo gauw deze game dan ook daadwerkelijk in de winkels ligt dan zal ik zeker de Wii halen 8)
 
Ik heb besloten om vanaf nu geen Super Mario Galaxy footage ga bekijken. Ik wil alles voor het eerst zien op het moment dat ik het spel voor het eerst in de Wii stop. Maar van wat ik gezien heb, damn, het ziet er zo tof uit. Die hele stijl. In de demo walkthroughs op GameTrailers zijn ook grotere levels te zien. Gelukkig.
 
De US versie bedoel je? Want de EU versie heeft toch nog geen releasedate meegekregen of wel?
 
Rano":ea1rtpay said:
De US versie bedoel je? Want de EU versie heeft toch nog geen releasedate meegekregen of wel?

Is er al een datum/richtlijn bekend :?:
I want a Wii :P
 
Beter, las trouwens net dat Paper Mario 14 september uit komt.
Volgende maand dus een Wii halen 8) , net wat trailers bekenen en wat ziet die game er goed uit man!Ben blij dat ik niet veel eerder die filmpjes bekeken heb want krijg nu al jeuk om de Wii aan te schaffen haha :lol:
 
Ik heb paper mario en vind het maar saai. Maar alle mario rpg's na de snes versie zijn boring imo, dus ik had niet veel anders verwacht.
 
Nou verschil moet er wezen Baki 😉
Laat mij nu gewoon gelukkig zijn ja :P
 
Ik heb gehoord dat het wel een world wide release wordt, maar goed Nintendo kan net zo goed weer Europa naaien door het toch 2 maanden later uit te brengen. Dat vinden de Nintendo fanboys toch niet erg. Die wachten gewoon. i.p.v. modden/importeren.
Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben gewoon te fokking stokoud voor die kinderachtige onzin. En het ziet er gewoon uit als een gamecube game. Zou me niets verbazen als hij ook gewoon stiekem voor de gamecube uitkomt als final bang voor de gamecube! Dat zou ik wel erg respecteren als ze dat zouden doen.
 
Back
Top