A
Anonymous
Guest
Aangezien ik m'n multi ook verkocht heb en eigenlijk geen trek heb in nog een multi pcb met games die ik nooit speel zit ik er aan te denken om zelf misschien een aan de slag te gaan.
Waarvan ik weet wat ik nodig heb is:
-J-PAC
-ArcadeVGA ( is dit nodig of?)
-pc (aan welke eisen moet deze voeldoen en wat moet er in zitten)
En welke mame is nu eigenlijk het beste om mee te beginnen want ik draai nu momenteel met MAME32 0.90u1, maar er zijn zoveel verschillende emulators dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
En heb je nu eigenlijk altijd een muis+toetsenboard bij de hand in of rond de cab, want die multi pcb starten vanzelf op.
Kan er op deze manier nu wel een goed geluidsetje op aansluiten want via de J-PAC gaat geen geluid.(toch?)
Wie kan mij een beetje op weg helpen want als ik google kom ik echt teveel tegen en de 1 zegt dat dit weer goed is en de ander dat.
Heb nog weinig ervaring en alleen hier op de pc wat draaien maar wil het wel netjes op m'n cab hebben draaien.
Anders toch maar weer een multi....
Waarvan ik weet wat ik nodig heb is:
-J-PAC
-ArcadeVGA ( is dit nodig of?)
-pc (aan welke eisen moet deze voeldoen en wat moet er in zitten)
En welke mame is nu eigenlijk het beste om mee te beginnen want ik draai nu momenteel met MAME32 0.90u1, maar er zijn zoveel verschillende emulators dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
En heb je nu eigenlijk altijd een muis+toetsenboard bij de hand in of rond de cab, want die multi pcb starten vanzelf op.
Kan er op deze manier nu wel een goed geluidsetje op aansluiten want via de J-PAC gaat geen geluid.(toch?)
Wie kan mij een beetje op weg helpen want als ik google kom ik echt teveel tegen en de 1 zegt dat dit weer goed is en de ander dat.
Heb nog weinig ervaring en alleen hier op de pc wat draaien maar wil het wel netjes op m'n cab hebben draaien.
Anders toch maar weer een multi....