What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

mame arcade

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Bedankt voor de tips!!!

Wat ik wil het gebruikelijke zeg maar khou van retro games sega nintendo enzo.

Ik zou graag een arcade kast bezitten maar baby nr3 is op komst dus moet het momenteel iets goedkoper met mame :)
 
meer geld naar mama dan naar mame

:mrgreen:
 
Om nog even terug te komen op de layout. Voor een mame kast (en misschien in de toekomst andere emulators) zou ik gaan voor 8 buttons per player en dan nog 2x start, 2x coin (select)

Ik heb momenteel een i5 met een onboard intel videokaart en de ps2 emulator werkt perfect. Ik heb wel wat moeten spelen met de instellingen.
En een apart subforum voor emulatie zie ik helemaal zitten :-)
 
Back
Top