What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

machine gun schooter op mame

retrocab

Candy Cab Regular
Joined
Jul 26, 2013
Messages
372
Reaction score
0
Location
rijen brabant
hoi
mijn print word nu nagekeken,maar als hij niet te fiksen is.

heeft er hier iemand ooit als eens een t2 omgebouwd naar mame???
dwz alle machine gun games zoals t2, rev, x steelgunners, op wolf enz
wat ik tot nu toe weet
goede pc ,heb ik rom set ook ik draai meestal mala,ff kijken of hij dat trekt.

ook een a-pac en j pac of monitor met vga aansluiting

tips welkom

gr robert
 
Hoi Robert,

Er zou eventjes googlen MAME "light gun" en kijken wat daar de mogelijkheden zijn. Er zijn mensen die meerdere mame games met een echte light gun spelen.
Het zou wel heel vet zijn als je op een of andere manier meerdere light gun games kan spelen op een light gun cabinet. Succes.
 
hey daniel
nog steeds veel fun met vampire??

nou t2 is geen lightgun game,de machine guns zijn eigenlijk joysticks met potmeters.

ik denk wel dat het gaat lukken pc is al gereed

thnx voor het meedenken
gr robert
 
retrocab":3d52lyk3 said:
nou t2 is geen lightgun game,de machine guns zijn eigenlijk joysticks met potmeters.

Daarom denk ik ook dat het makklijk om te bouwen is. Zolang je een koppeling maakt tussen de analoge output van de potmeters naar een analoge input van een controller PCB (en vervolgens emulator) lijkt het me een straightforward klus. Misschien zelfs makkelijk met een off-the-shelf PCB als de Ipac etc.
 
Ipac is volgens mij alleen digitaal. Je zou een U-HID kunnen pakken.
 
Back
Top