What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mac Donald Arcade Orlando

Tja...urm...leuk als je van knipperende lampjes houdt??? En dat meisje zou zo stemmen voor The Simpsons kunnen inspreken...

Veel van die games heb ik op free-play gespeeld en zelfs dan is er geen kloot aan :(
Maar dikke + dat ze een arcade hebben in een Mac!

Ik zie alleen maar telefoongames? Flappy Bird, Sonic Dash, Angry birds. Dat zijn toch geen Arcade games? Sneu!

Lekker hoor, euroknallertje, milkshake je en ff bashen. Thumbs up! Ik mis eigenlijk alleen nog een mac frites saus fontein, dan had het echt perfect geweest...

Sphere":9by2g64p said:
Lekker hoor, euroknallertje, milkshake je en ff bashen. Thumbs up! Ik mis eigenlijk alleen nog een mac frites saus fontein, dan had het echt perfect geweest...

De laatste keer dat ik in New York was hadden ze de sauzen in gratis refill taps zitten dus geen saus fontijn maar wel een waterval ;)

Back