ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Misschien dat dit topic nogal inbreuk maakt op ieders privacy, maar ik vraag het me altijd weer af. Hoeveel moet iedereen hier maandelijks bloeden voor zijn collectiedrang? Zelf weet ik dat hoe meer consoles je hebt, hoe meer het uit de hand loopt. Vandaar dat ik een hele poos geleden al alles de deur uit heb gedaan op een aantal consoles na.
Ik hoop dat niemand schroomt om open te zijn over de kosten van zijn verzamelziekte, en vooral de bigtimers zoals Ken en Almighty zie ik graag aan het woord.
Om te beginnen bij mezelf: Ik heb niets met figures of art dus dat scheelt weer een slok op een borrel. Momenteel richt ik me nog enkel op saturn, MVS en een klein beetje SNES. Mijn gemiddelde creditcardafschrijving ( en dan reken ik alleen games) is zo'n 100e per maand. Dit is een sterke reductie van de afschrijvingen van een tijd geleden toen het makkelijk de 200 - 250 aantikte. Aangezien ik nu in een bizar duur appartement woon is dit absoluut niet meer op te brengen, waar ik ergens wel erg blij mee ben.
Tot zover een korte uiteenzetting, wie wil mag posten!
Ik hoop dat niemand schroomt om open te zijn over de kosten van zijn verzamelziekte, en vooral de bigtimers zoals Ken en Almighty zie ik graag aan het woord.
Om te beginnen bij mezelf: Ik heb niets met figures of art dus dat scheelt weer een slok op een borrel. Momenteel richt ik me nog enkel op saturn, MVS en een klein beetje SNES. Mijn gemiddelde creditcardafschrijving ( en dan reken ik alleen games) is zo'n 100e per maand. Dit is een sterke reductie van de afschrijvingen van een tijd geleden toen het makkelijk de 200 - 250 aantikte. Aangezien ik nu in een bizar duur appartement woon is dit absoluut niet meer op te brengen, waar ik ergens wel erg blij mee ben.
Tot zover een korte uiteenzetting, wie wil mag posten!