What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Lost (geen spoilers)

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Seizoen 3 van Lost is gisteren afgelopen, zijn er meer mensen zo hooked als ondergetekende? Als je een spoiler wilt plaatsen, doe dat dan even zodat anderen het niet kunnen lezen! Als je bij seizoen 1 of 2 bent of zelfs nog moet beginnen, plaats dan even je verwachtingen zodat je later kunt zien of er wat van uitgekomen is. Lost is echt de shit en seizoen 3 is voor mij leuker geweest dan seizoen 6 van 24, die downhill is gegaan helaas.
 
Hier nog een Lost fanatic 8) En ik kan niet wachten tot het volgende seizoen. Dat wordt volgens mij helemaal geweldig. Helaas is het nog lang wachten... Want hoelang gaat deze stop duren, een jaar??
 
Back
Top