A
Anonymous
Guest
zojuist even Lords of Thunder via een PC Engine emulator op mijn astro gespeeld. Ik kan zo snel geen shooter bedenken met zulke meeslepende (techno) muziek. Krijg ik echt de rillingen van, en het stimuleert me om lekker fanatiek op die pushbuttons te rammen.