What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Lollipopp? Iemand enig idee wie dit is?

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Had een deal met hem en hij reageerd niet meer op PM's, ben niet helemaal verrast of zo, maar heeft iemand wel een goede deal met deze new guy gehad? Sowieso voorzichtig mee handelen, vooral als het hem koop zou gaan. Just tellin'
 
Nee,geen idee. Misschien is hij op vakantie?
In ieder geval bedankt dat je dit laat weten.
 
Lijkt qua schrijfstijl veel op die andere duitser die we een tijdje geleden hadden; die gast die toen een kind/tweeling verwachtte oid? Weet zijn alias zo snel ff niet. Zal zo eens zoeken :-)
 
Cageman":3ohkj3le said:
Lijkt qua schrijfstijl veel op die andere duitser die we een tijdje geleden hadden; die gast die toen een kind/tweeling verwachtte oid? Weet zijn alias zo snel ff niet. Zal zo eens zoeken :-)

Missjumjum bedoel je. Ook al zo'n topfiguur.
 
Ja precies, volgens mij dezelfde gast, of zijn neef :mrgreen:
 
... en toch heb een goede deal met jumjum kunnen sluiten voor een arcade stick :P Puur geluk was het uiteindelijk dus.....
 
Back
Top