What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Little Big Planet

Ik heb de beta inmiddels al twee weekjes uitgeprobeerd en ben echt zeer te spreken over het spel! Het visuele stijltje is subliem en de gameplay mogelijkheden immens.

Deze game gaat echt veel tijd opslokken kan ik je vertellen.

Echt waar de PS3 is voor mij de laatste tijd echt genieten, en dat wordt alleen maar meer met een WipeOut HD, LBP en ga zo maar door.
 
Ik geloof dat ze een tekst uit de koran hebben gebruikt in de game en dit moet nu gewijzigd worden. Deze game was al wel bij verschillende online shops verstuurd dus deze mensen hebben nu een collectors item. :)
 
Yup ik heb er 1. Hoorde wel dat er een patch komt waardoor je die tune niet meer hoort in de game...
 
Ik denk ergens ook wel dat deze move deliberate was. Recallen na een forumpost...

En nu heeft de game het wereldnieuws gehaald.
 
ja echt ook, wel een tegenstelling tot de doelgroep die ze willen raken maar goed zoals je zegt blijft een goede reclame actie.
 
Heb dit even in de winkel gespeeld, ik ben in ieder geval met Valkyria Chronicles naar huis gegaan.

Ik vind LBP maar niets, maar om eerlijk te zijn heeft de game mij nooit weten te raken. De platform controls vind ik niet echt geweldig. De game moet het hebben van User generated content. Mijn ervaring is hiermee vaak dat 90% daarvan suckt. En dan speel je die leveltjes uit... en dan? Denk dat het spel snel nutteloos gaat worden.

Idee is leuk, maar ik weet het niet. Volgens mij is het ondanks dit alles toch een rental. De winkel raakte er ook niet echt veel kwijt en als ik die salescharts zie.... Ik denk dat dit voor de Ps3 wederom een commerciele flop is.
 
Ik snap de hele hype niet van lbp, heeft het iets met c'mon Opel Corsa te maken?

Maar ja, ik ben ook zo'n idioot die ps2 games op zijn ps3 speelt :? , hahaha, vandaag en gisteren de hele dag Battle Gear 3 gespeeld!
 
Beste game van het jaar so far, eindelijk weer eens iets nieuws.

Geef het echt een speelsessie langer dan in een winkel.
 
Ben al hooked sinds de beta...:) Niet eraf te slaan :D Levels maken is echt tof...je kan echt veel met een redelijk (ietwat onoverzichtelijke) simpel level editor.
 
Ken":3lsavl9l said:
Beste game van het jaar so far, eindelijk weer eens iets nieuws.

Geef het echt een speelsessie langer dan in een winkel.

Heb de game uiteindelijk een paar dagen later ontvangen. Heb behoorlijk wat trophies gehaald, en behoorlijk door de story heen gespeeld. Evenals gedownloade levels gedaan.

Inmiddels ligt ie stof te happen en ik zat er over te denken om hem te ruilen.

Ik vind LBP niet veel aan. De 2d mechanics zijn slecht uitgewerkt. Het springen gaat zweverig en meer dan eens had ik problemen met de 2.5d diepte. Heb dan ballen en maakt het echt 2.d ala New Mario Bros. Samen met een vriend en 2 gasten online was het lachen, maar werd het nog een stuk onoverzichtelijker waardoor ik eigenlijk helemaal niet meer lekker kon platformen. De opzet is leuk, maar de uitwerking is dat naar mijn mening niet. De basis begint bij goede gameplay, zeker als het om een platformer gaat. Daar slaat LBP imo de plank mis.
 
Back
Top