What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Like button!

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Heren websiteonderhouders! Is er niet ondertussen iets van een like en dislike button te implementeren in de site? Ik zie vaak posts die ik leuk vind, maar wil dan niet op reply drukken en +1 tikken voor alles. Beetje onze eigen FB hehe
 
Ben ik ook wel fan van ja :P Niet van Facebook trouwens, maar wel het idee...

Arjan! Werk aan de winkel :P
 
Ow Ik dacht dat het een spoof van fb was, maar dat bedoel ik dan ook niet!
 
Marcosan30":tnmt8jgy said:
Luie flikkers, ik vind een persoonlijke reply veel leuker
Zo te zien sta ik hier alleen in :( but that doesn't phase me :D

Liever lui dan moe...
 
Je krijgt dan wel een ander sfeertje op het forum, imo. Maar goed, eens afwachten wat de overige reacties zijn.
 
Cageman":3ayzs9z7 said:
Je krijgt dan wel een ander sfeertje op het forum, imo. Maar goed, eens afwachten wat de overige reacties zijn.

Als het niet bevalt is het toch zo weer terug te draaien (bijvoorbeeld als er meer likes komen dan daadwerkelijke reacties op een post)?
 
Cageman":e0e7tzgj said:
Je krijgt dan wel een ander sfeertje op het forum, imo. Maar goed, eens afwachten wat de overige reacties zijn.

Ik zie het meer als een toevoeging dan als een vervanging ... je bent natuurlijk vrij om te reageren, maar het is gewoon handig voor de posts die op de grens liggen. Nu reageer ik daar niet op, terwijl ik ze wel leuk vind :P
 
Back
Top