Psykick
Loop Survivor
- Joined
- Sep 29, 2005
- Messages
- 3,584
- Reaction score
- 0
Heren websiteonderhouders! Is er niet ondertussen iets van een like en dislike button te implementeren in de site? Ik zie vaak posts die ik leuk vind, maar wil dan niet op reply drukken en +1 tikken voor alles. Beetje onze eigen FB hehe