What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Leuke shirts of design je eigen (arcade)shirt voor 11 euro

Jinxz

Pattern Reader
Joined
Jun 6, 2010
Messages
2,387
Reaction score
0
Location
Netherlands
Zoals sommigen weten run ik naast Shadaloo ook Freakshirt. Eens in de zoveel tijd organiseer ik een samenkoop-actie en aangezien het zonnetje eindelijk weer schijnt is de nieuwste aktie weer van start gegaan.
De aktie wordt gehouden op http://www.samenkopen.net : http://www.samenkopen.net/action/616083

Voor degene die Samenkopen.net niet kennen: Het is een site (niet mijn site) waar producten voor aanzienlijke kortingen worden aangeboden. De prijs is haalbaar omdat alle orders en betalingen vooraf gedaan worden en op vaste datums de producten in bulk kunnen worden ingekocht en uitgeleverd.

Ik heb een aanbod van ongeveer 50 designs op 7 verschillende kleuren shirts in maten van S t/m XXXL. De designs kunnen ook worden gedrukt op hoodies, ladyfits, vhals shirts. Hier zijn de designs te vinden:
http://www.samenkopen.net/action_products/616083

Daarnaast is er een requests sectie waar ik de shirts plaats die door deelnemers worden verzocht:
http://www.samenkopen.net/action_products/616083/913273

Ik heb een kleine guide gemaakt voor de criteria voor verzoekjes:
http://www.samenkopen.net/action_topic/616083/826678

Als je een verzoekje hebt voor een design op een shirt kun je dat uiteraard hier ook posten. Dan maak ik ff een mockup van het shirt en plaats 'm tussen de requests zodat ie besteld kan worden via SK.net. Mocht het een persoonlijk design zijn dan kan het uiteraard ook discreet worden afgehandeld.

De aktie is eergisteren gestart. De eerste uiterste bestel/betaaldatum staat op 12-05, de uitlevering is dan tussen 17-05 en 21-05. De uiterste besteldatum voor de 2e ronde is 26-05 met uitlevering tussen 31-05 en 04-06.

Als je vragen of requests hebt voor een gruwelijk (arcade)shirt, let me know ;)

Hier ff een kleine opsomming van een aantal shirts in de aktie:
aantekening_klein_9.jpg
 
Tof idee! Ik ga eens kijken of ik wat leuks kan vinden :)
 
Ik heb wel wat collega's die dit leuk gaan vinden (ik het Bus Spencer T-shirt in ieder geval). Zal deze info ook hun ff doormailen
 
Vorige week een batch shirts verstuurd aan klanten en kon het niet laten om wat pics te nemen alvorens ze in te pakken. Dit weekend is de sluiting van de aktie ;)

_IMG_9772.jpg


_IMG_9773.jpg


_IMG_9775.jpg


_IMG_9778.jpg


_IMG_9779.jpg


_IMG_9782.jpg


_IMG_9783.jpg


_IMG_9787.jpg


_IMG_9790.jpg


_IMG_9792.jpg


_IMG_9794.jpg


_IMG_9795.jpg


_IMG_9796.jpg


_IMG_9797.jpg


_IMG_9799.jpg


_IMG_9800.jpg


_IMG_9802.jpg


_IMG_9803.jpg


_IMG_9804.jpg


_IMG_9805.jpg
 
Geweldig. Zien er zeker leuk uit.
Heb nog getwijfeld voor de bud spencer shirts.die vond ik wel gaaf.
 
Ja eerlijk is eerlijk Jinx, die shirt zijn da shizzle man! Zijn erg cool geworden.
 
Sphere":25n6yafe said:
Ja eerlijk is eerlijk Jinx, die shirt zijn da shizzle man! Zijn erg cool geworden.

Thanks man. Het is ook bizar leuk om te doen.
Tshirts maken is alsof je leert gouden eieren uit te schijten :mrgreen:
 
Haha, ik kan mij daar niets bij voorstellen maar misschien kun jij het mij ook leren? Ik kan wel wat gouden eieren gebruiken om de hobby te bekostigen :D
 
Kun je niet gewoon een keer een berg shirts meenemen a.s. zaterdag?
 
Ken":2zjn25zx said:
Kun je niet gewoon een keer een berg shirts meenemen a.s. zaterdag?

Ik zal ff kijken wat ik kan regelen om een aantal shirts mee te nemen.
M'n voorraad bestaat voornamelijk uit blanco shirts in alle maten en kleuren en ongesneden vinyl dat ik op bestelling snij en druk. Het aantal combinaties tussen designs, maten en kleuren shirts is rond de 2000 ;)
 
Back
Top