What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

LBL, kan je even wat laten horen?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Hallo,

Als ik het goed heb is LBL 'Espgaluda' op Ebay.

Ik heb ongeveer een week geleden dingen betaald op Ebay en nog niets ontvangen, nu vind ik dat niet zo raar of erg, maar ik heb ook al 4 keer gemaild ongeveer en ik krijg gewoon helemaal geen reactie. Ik zie dat je onder andere positieve feedback hebt van retroalmighty, maar ook een negatieve van iemand die claimt dat hij zijn spullen nooit gehad heeft.

Vroeger op Segaforum heb ik ook wel eens een goede deal met je gehad, maar volgens mij verdween je een tijd daarna van Segaforum en zijn er daar ook deals die mislukt zijn.

Ik verdenk je nergens van o.i.d. maar ik zou wel graag een reactie krijgen.
Ik wilde ook nog meer spullen van je kopen, maar dat heb ik nu ook niet gedaan omdat deze deal vrij lang duurt en ik geen reactie krijg.

Aan de moderators van dit forum: mijn excuses als een oproep als deze ongepast is of in het verkeerde forum staat. Ik bedoel er niets slechts mee, ik wil slechts een reactie over de spullen die ik gekocht en betaald heb.
 
Zelf geen problemen met hem gehad, altijd netjes mail terug gekregen en snel verzonden.Ik hoop wel voor je dat het goed afloopt.
Zelf ook nog een game bij hem gewonnen en nog (geen) betaling instructies gekregen.Mischien druk i.v.m kerst.
 
Bedankt voor je reactie Almighty :-).

Ja ik hoop ook dat het goed afloopt. De dingen die ik gewonnen heb zijn ook dingen die ik vrij graag wil hebben...

Ik wilde dus nog meer bij hem kopen, maar nu doe ik dat voorlopig niet, want ik wil eerst dat deze deal goedkomt uiteraard.
 
heb tot vandaag de betaling ook nog niet binnen, ik wacht tot vrijdag(28-12) dan mail ik hem even.
 
Ja, ik heb mijn dingen geloof ik ergens vorige week dinsdag of woensdag betaald, een week later en 4 mails verder heb ik nog geen enkele reactie van hem... en mijn spullen nog niet ontvangen.

Ik hoop dat het nog goedkomt.
 
misschien issie gewoon op vakantie en dat vergeten te vermelden?
 
Tikkeltje off topic. Maar ik wacht ook op 3 dingen. Volgens mij zit tnt te kloten. Of de douane houdt dingen achter of iemand had nog wat nodig voor de kerst.
Ik wacht op een game uit Engeland, uit Japan en uit Hong Kong.
Allemaal te laat!!!!!!!!!!!
Doen ze vandaag wat? Die tnt gasten, zucht......
 
Die lui hebben het ook gewoon druk net als ik (banketbakker :P )
 
Probleem opgelost, hij was weg met kerst en doet het morgen op de post.

Topic kan dicht.

@LBL, bedankt voor je email :-)!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top