What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Laatst gespeelde Retro titel?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
haha, deze thread :D
OK, ghosts 'n Goblins voor de Wonderswan in de trein!
Wel klote want de wonderswan is niet backlit en als je door een tunnel rijdt bijvoorbeeld heb je issues. Anyway, vette game met veel sprites uit de SNES Super Ghouls n ghosts
 
Heb jij deze niet dan?

images%2Fproducts%2Fmain%2Fheadlamp_app.jpg


Ik kan niet zonder, zeker niet als ik Metal Slug op m'n NeoGeo Pocket Color speel :-)
 
Het laatste spel da ik speelde was final fight van ccc1 op de playstation. Dit spel was tevens ook het eerste dat ik speelde op een cab op centerparcs. Toen was ik 7 jaar en meteen weg ervan. Vooral het het tweede level met die metro's vind ik nog steeds het mooist.
Ooit schaf ik hem nog origineel aan als jamma-print.
 
har the cat":1b4ijwwq said:
Het laatste spel da ik speelde was final fight van ccc1 op de playstation 2.
Fixed!
Volgens mij is er geen enkele final fight game op de ps1 te bekennen....toch?
 
Hey Struis,

Is altijd wel iets voor te regelen :-) Ik heb zelf een tijdje een MSX in m'n cab gehad (voor de shmup 'Space Manbow'. Briljante game trouwens). Nooit een Amiga gehad, maar kan nooit te gek moeilijk zijn lijkt me..
 
KOF 98 en SS1

Eindelijk!!!!!! Zalig!!!!! Geen wachttijden (NG CD)!!!!

Zal vanavond eens fotootje van mn game paradijsje posten!
 
d":2g7ai175 said:
har the cat":2g7ai175 said:
Het laatste spel da ik speelde was final fight van ccc1 op de playstation 2.
Fixed!
Volgens mij is er geen enkele final fight game op de ps1 te bekennen....toch?

Ja, sorry. het moet natuurlijk ps2 zijn.

Laatst super mario bros 3 en parodius gespeeld voor de nes.
 
sega rally 95 championship edition op de ps2..heb m al jaren liggen als bonus game bij de japanse sega rally 2006 voor de ps2 maar heb nooit geweten dat het ipv een saturn port zoals de sega ages serie, de echte geemuleerde arcade versie is...beter!
eerste game die ik op mn playseat speel ook op een hantarex vga 28''. de eerste keer dat ik deze game speelde was in disneyland parijs heel wat jaartjes geleden. was daar toen met mijn werk en heb de hele dag alleen in de arcade daar rondgehangen...geweldig!!!!

PICT0028.jpg
 
My last retro game was in Paris KOFF 98 on a new astro cab .
For me is this one off the best games ever made . :D
But i lost the first figth against the crazy frensh people .... :twisted:

It makes funn to play this game against good fighters .......NEO GEO ...
rockes the world . :lol:
But see himm next time to beet himmmmmm. :D
 
De laatste dagen een paar rondjes Street Fighter 2' Hyper Fighting (emulated), Street Fighter Alpha 3 (emulated) en Street Fighter 3 Third Impact (Dreamcast) gespeeld. Daarnaast door Triggerheart Excelica (Dreamcast) en Gryzor/Contra (MSX2) heengeknald.:D
 
mijn cab had een opleving gisteren na een week van de stroom af te zijn geweest dus we hebben :
Turfmasters
GAROU
Magical drop 3
Samsho II (geen aanrader na bovenstaande games....te slow)

maar weer uit de kast gehaald, biertje erbij en gaan!

vanavond de xbox mame bak weer aanzetten dus dan updaten we wel weer :)
 
door de shmups event heb wat shmups uitgespeeld op taito legends 2 voor de ps2

gun frontier (met slechte einde)
metal black
grid seeker

ga hierna weer verder met shadow the hedgehog alles in a rank halen en vietifull joe met dante uitspelen .En tussen de eindbaas van gunfrontier zijn schild proberen te schieten
 
Cageman":1kwvukyy said:
Hey Struis,

Is altijd wel iets voor te regelen :-) Ik heb zelf een tijdje een MSX in m'n cab gehad (voor de shmup 'Space Manbow'. Briljante game trouwens). Nooit een Amiga gehad, maar kan nooit te gek moeilijk zijn lijkt me..

Mja, ik heb nu nog het idiote idee om de 1069-in-1 board te upgraden naar XP, Mess en Mamewah erop te proppen en te kijken of ik de C64 en Amiga zooi er op draaiend kan krijgen :) En anders gewoon een van mijn eigen Amiga 500's en C64's er in stoppen... Alleen Jamma naar digitale joystick en video out van C64 en Amiga naar Jamma wordt lastig denk ik ... ;)
 
Oh wacht, laatst gespeelde oldies game. Als Risk voor de Amiga niet telt, dan is het Bruce Lee op de C64... Natuurlijk even rondgespeeld ;)
 
gunfrontier uit met goede einde
shadow hedgehog 100% uit ook in expert mode
kingdom hearts 100% uit level 99

ik ben met gradius 3 begonnen voor de playstation 2 .Gradius 4 was aardig makkelijk behalve organische level was best moeilijk. En gunwall was ookwel pittig al tijdje geleden uitgespeeld

ik dacht het effe gauw binnen een week uit te spelen .Ik speelde gradius 3 toen ik nog 12 /13 was kwam toen tot stage 3 op de snes.Inmiddels zijn mijn shmupskills verbeterd dus zag alles als gemakkelijk .De eerste level kon ik nog wel doorheen komen zonder dood te gaan .Maar ik merkte al gauw dat deze versie veel moeilijker was dan de snes versie .

Maar de 2de stage XD. Op de snes kwam ik hier altijd gemakkelijk doorheen .Hier krijg je de bubbels niet optijd stuk dus moet allemaal moeilijk ontwijk manoeuvres uitvoeren.En de eindbaas van stage 2 is op de snes zo verslagen nog makkelijker dan de eerste .Hier is die een stuk moeilijker .

Nu eindelijk in stage 3 gekomen .Midden stuk was ook best moeilijk van stage 3 .Maar bij de eindbaas zit ik nu al 3 dagen vast, imiddels al 100x geprobeerd .Kan de laser aanval perfect ontwijken .Maar als die als een gek begint te schieten zonder slowdowns. Me record is dat het me 1x gelukt is om in leven te blijven tot de core rood is en toen sloot die.Ik vind jammer ik hem toen niet verslagen had aangezien ik het aardig zat begin te worden

http://www.youtube.com/user/Bill307#p/s ... vZoZQxOHwc

mischien moet ik toch vanaf checkpoint midden starten met wat meer options(inplaats van 1 met laser) heb .Moet dan wel weer door dat moeilijke middenstuk(4:26 van video) .
 
ben bezig met metal gear solid 2 (wil me naar 4 toewerken) en ook Breath of Fire 4 (vetste ps1 graphics imho) speel ik regelmatig de laatste tijd :)
 
Back
Top