What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Laatst gespeelde Retro titel?

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Geen retro maar wel gaaf! 'Thunderforce VI' 8)
Jammer dat de game veels te makkelijk is en de 'Orn Emperor'(last boss)in 1 keer gehaald :shock:

Killer Instinct (Gameboy)
Golden Axe (Arcade, multi PCB)
Street Fighter Zero 2 (Arcade, multi PCB)

W'll meet again somewhere.

Oh jongens, net even DC Ikaruga gespeeld op een getate 29" VGA monitor, met het geluid aangesloten op een 5.1 setje. Werkelijk fenomenaal. Door de schitterende graphics en de geweldige sound wordt je helemaal in de game gezogen. Echt een goede SHMUP, maar wel behoorlijk pittig.

Wie heeft er meer ervaring met deze game?

Op het "EMC out-of-the box" event in Rosmalen nog Galaga gespeeld op een 48-1 PCB. Nieuwe cab maar de monitor viel erg tegen (off-focus, teveel contrast).

Wel de hoogste score van dag :) Helaas kwam ik niet in aanmerking voor de dagprijs omdat er alleen een wedstrijd was uitgeschreven voor pac-man :(

Galaga, meesterlijke game 8)
Speel hem hier ook regelmatig op m'n 60 - 1 pcb.

Games die ook momenteel erg veel gespeeld worden zijn;

Dig Dug (arcade)
Pengo (arcade)
Fantasy Zone (saturn)
X-Multiply (saturn)
Bare Knuckle I & II (megadrive)

Magical Drop 3 en Andros Dunos op mvs. Daarna nog Alien vs Predator op CPSII, wat een heerlijke beat em up is dat zeg. Nu nog een paar dagen wachten op Undercover Cops PCB en dan gaat het helemaal los :)

Ja die AvP is goed terecht gekomen. Het is nog even wachten op sanwa parts tot ik samen met wat vrienden kan gaan knallen op die cab met oa AvP.

Third strike, lekker lopen pwnen op bday feesjes ;P beter dan online waar ik dan gepwned word hehehehehhe

en de ASiD kasten hebben ook retro inzich, dus de games duie ik erop speel zijn:

Bootleg pcb: Street Fighter II CE: SOms gebeuren er rare dingen iin de gameplay, verder blijft het lekker street fighter.

MVS pcb: Puzzle Bobble met storing :)

en

G-net pcb: XXII Stag: Eerste level is echt te makkelijk, hoeft niet eens te schieten of bommen te werpen, lekker snel stick naar links en rechts en alles vernietigen. Latere elvels wordt het wel een stuk moelijker. GFX zien er wel leuk uit

Ik heb gisteren nog maar even Michael Jackson's Moonwalker (Mega Drive) gespeeld.. voor mij echt een klassieker ... ben benieuwd hoe de arcadeversie speelt.

Goeie zeg.. Tijdje geleden nog eens het plan gehad de PCB te zoeken, maar die zal nu wel onbetaalbaar geworden zijn..

De Arcade versie is 1 van mijn all-time-favorites..!

En er is zeker iemand die dit koopt. Was te verwachten deze gekte en het is nog maar net begonnen ook.

Baal wel want de enige Megadrive game die ik niet terug kan vinden is Moonwalker. :D Evil!

Erg he? haha.

Zag laatst een Moonwalker voor de Megadrive voor 99,00 euro op ebay.
Stond bij RARE!!! hahaha, echt te triest voor woorden en deze game is zeker in een redelijke oplage uitgekomen.
En om nu te zeggen dat het een uber game is :?

zow das een duure kast, tja die pcb was uberhoud moelijk te krijgen en de prijs za ergens bij de 200 ofzow.

Zelf heb ik de arcade gespeeld toen ik klein was in spanje, zeker een aardig spel vooar als je in de robot tranformeerd. 3 kleurige mj's die met hun dans moves aanvallen. Classic en het sloot ook goed aan met de andere multi-multi arcade kasten zoals gountlet, turtles en natuurlijk de simpsons.

Console versies heb ik nooit gespeeld maar zie nu ook dat de prijs opgekrikt is. Denk dat het maar goed is dat ik de console versies niet gespeeld heb :P

http://www.gametrailers.com/video/angry ... tack/44106

Nou ik heb een tijd geleden eens gezocht naar een mint exemplaar van Moonwalker op de MD, maar die is niet snel te vinden .. maar ja ik heb ook niet meer echt gezocht..

Back