DreamerNL":2xch0sls said:Ben sinds een paar weken eindelijk bezitter van een Wii. Mn vriendin is verslaafd aan mario kart haha.
R-Type":j9gt8fbz said:Ben nadat ik een goedkope used Ps2 heb gekocht begonnen met het inslaan van PAL Ps2 games. De prijzen hiervan zijn schandalig: Valkyrie profile 2 en FFXII 2ehands voor een tientje anyone? Ik ga veel RPG's aanschaffen, Rogue Galaxy zag ik ook al voor 20 nieuw bij MM.
Anyway, begonnen met VP2. Zo'n game die ik gemist heb, omdat ik toen Next-gen ging. Had ik dat wel moeten doen? Dit is absolutely geweldige stuff!! En dan heb ik Odin Sphere ook nog liggen...
Op mijn wenslijst staan nog Persona 3, Dirge of Cerberus, Rogue, Shadow Hearts: New World...
R-Type":3owbvhbp said:Ben nadat ik een goedkope used Ps2 heb gekocht begonnen met het inslaan van PAL Ps2 games. De prijzen hiervan zijn schandalig: Valkyrie profile 2 en FFXII 2ehands voor een tientje anyone? Ik ga veel RPG's aanschaffen, Rogue Galaxy zag ik ook al voor 20 nieuw bij MM.
Anyway, begonnen met VP2. Zo'n game die ik gemist heb, omdat ik toen Next-gen ging. Had ik dat wel moeten doen? Dit is absolutely geweldige stuff!! En dan heb ik Odin Sphere ook nog liggen...
Op mijn wenslijst staan nog Persona 3, Dirge of Cerberus, Rogue, Shadow Hearts: New World...
japancollector":2mvists2 said:R-Type":2mvists2 said:Ben nadat ik een goedkope used Ps2 heb gekocht begonnen met het inslaan van PAL Ps2 games. De prijzen hiervan zijn schandalig: Valkyrie profile 2 en FFXII 2ehands voor een tientje anyone? Ik ga veel RPG's aanschaffen, Rogue Galaxy zag ik ook al voor 20 nieuw bij MM.
ik ben zelf momenteel het zelfde aan het doen .Heb pas een goedkope ps2 + 39 games van ebay geplukt .Ga ook vooral rpg's kopen .Daarna moet ik nog een en ander ps klassieker uitspelen sotn,metal gear, ff reeks ,klonoa.Viel me ook op pal ps2 games opeens belachelijk goedkoop zijn XD
uitgespeeld since laaste post :
panzer dragon
nights(nog niet alles a-rank)
christmas nightds bijna 100%(alles a-rank) (laaste presento kreeg ik niet open ?)
klonoa 2 (moet nog alle dolls bijmelkaar zien te krijgen makkelijk)
turtles gameboy(nostalgie)
adventure island 2 gameboy(nostalgie)
DreamerNL":3ar4lx1d said:veel vrije tijd en alleenstaand soms? jezus man.