What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Kut PS-IO

Een PS-IO voor de kut?
Ik heb de hoop al lang opgegeven met die domme verkooptaktieken van die gasten. Ze zijn nu al tienduizenden euro's misgelopen en gamers voelen zich genaaid. een lose-lose situation. Volgens mij zijn ze in 2011 begonnen met dit project, ik heb het altijd in de gaten gehouden, paar keer geprobeerd een te bemachtigen. pffff, kansloos.
Succes. Misschien, met hulp van een complete game community is het mogelijk er een te bemachtigen.

Ik denk dat het nog vies tegen valt wat die gasten hier uiteindelijk aan verdienen eerlijk gezegd. Los van al dat geld dat ze zelf moeten ophoesten om mee te investeren.

Het is toch niet moeilijk? Registreer alle bestellingen die mensen willen doen, en laat er gewoon in één keer voldoende produceren. Ik heb vaker hardware laten maken, het is echt wel te doen. Het is tof dat dit soort dingen worden ontwikkeld, maar ben het eens met de opmerking van d. Dat hopeloze gekloot met die orders. Kom op..

Er zullen genoeg mensen zijn die vooraf willen betalen. Dus daar zie ik ook niet echt een probleem

Hum, duurt even zo te zien:

Your order is currently in the pre-order phase. We have received your payment, but please wait until we have all the parts required to assemble your PSIO Cartridge. This may take anywhere from 3-4 months since we are currently waiting for the injection moulded plastic cases to arrive as well as the parallel port. We ask that you please be extremely patient with us whilst we undergo this long assembly process. Please do not email us asking what your tracking number is at this stage and or when your PSIO Cartridge will be shipped because we will not reply to them. You will of course receive an email notifying you when we have new information regarding your order. If we do have any news however, it will be on our website under the 'News' page.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back