What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

komende verkoop Daytona twin

michelze

Cabinet Dweller
Joined
Aug 6, 2011
Messages
124
Reaction score
0
Location
Esch Brabant
Ga waarschijnlijk eind december afscheid nemen van mijn Daytona Twin (houten model).
Ik had allerlei plannen maar er komt erg weinig van terecht. (erg weinig ... = helemaal niks) Ik denk dat ik volgend jaar beter een complete machine kan kopen van iemand waar ik niets meer aan hoef te doen (crazy taxi / outrun). (of een gele outrun / Nascar :roll: )

Het is dus een twin van het eerste houten model. Is wat beschadigd aan de buitenkant.
Pluspunten.
Het beeld is super scherp en donker, 0% inbranding. Ze hebben hem veel te donker laten staan wat voor mij (en jou) goed uitpakt.
Je krijgt er een reserve complete boardset bij (waarvan het video board mankementen vertoond)
tevens een spare I/O board.
Je krijgt er ook een complete Sega rally boardset bij. De bedoeling was om deze zo te bouwen dat ik kon kiezen tussen Rally of Daytona.

Minpunten,
De basspeaker van een kant doet het niet, dit ligt niet aan de speaker zelf.
Ik heb laatst gehad dat na 3 uur op standby dat het syteem hing, welke kant weet ik niet, opnieuw opstarten bracht soelaas. Soms blijft hij 6 uur goed.

Zat te denken aan 700 euro, enkel voor Nozomi members.
Iets inruilen kan ook.

Tis niet helemaal buy en sell volgens de regels denk ik, maar een aankondiging voor wat gaat komen.
Dan heeft iedereen bedenktijk. Ik zie het wel in de PM.
 
Heb wel interesse in sega rally boardset mocht je die los verkopen tegen die tijd.
Vrij lastig hoor je plan om SR en Daytona in dezelfde cab te spelen, wiring is echt compleet anders.
 
Back
Top