Trailblazer
1CC Aspirant
Nog niet in huis maar according to the reviews moet ie erg lekker zijn. Ik heb er iig zin an :twisted: !! Preordered maar pas 30-11 in NL :roll:
Ik zal een mooie review schrijven next week!!
Ik zal een mooie review schrijven next week!!