What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

kof '98 ultimate match

Ik had het een paar weken terug al gezien en mijn gamerhart ging er behoorlijk sneller van kloppen. Ik heb kof '98 altijd als de beste gezien en een update van deze game is dan ook super nieuws. Deze koop ik meteen bij de release om weer helemaal old skool los te gaan!
 
Ziet er zéér cool uit, kan niet wachten op de release!!! Over 2d fighters gesproken, was er ook niet sprake van een Guilty Gear 2 @ TGS dit jaar? Of ben ik in de war??? :oops:
 
De enige Guilty Gear 2 in de maak is geloof ik de Xbox 350 versie met de naam Guilty Gear 2: Overture, maar dat is niet 2d en ook geen echte fighting game.
 
Blackdragon":1ds73xtg said:
De enige Guilty Gear 2 in de maak is geloof ik de Xbox 350 versie met de naam Guilty Gear 2: Overture, maar dat is niet 2d en ook geen echte fighting game.
Nee, maar hij ziet er wel fokking dope uit. snelheid!
En er zijn al genoeg Guilty Gear ports voor de ps2. 7 stuks of meer :lol: ?
 
Ik ben er even een beetje uit geweest, maar ik dacht dat deze game al lang uit was :S.
 
Die Guilty Gear 2 is een SCHANDAAL en een belediging voor Sammy.
 
Ken":2os83sn9 said:
Die Guilty Gear 2 is een SCHANDAAL en een belediging voor Sammy.

Bedoel je die Overture?

En Mano bedoel je KoF 98 of Overture?

Ontopic:
Deze wil ik wel hebben ben vooral benieuwd of het online een beetje goed gaat werken en goed is uitgewerkt.
 
Ja ik bedoel Overture, wat een onzin!
 
Ken":2a4tt93e said:
Ja ik bedoel Overture, wat een onzin!

Ja het is natuurlijk het verkrachten van een goede serie, maar toch denk ik wel dat het spel niet eens zo slecht is. Van wat ik heb gezien kan ik iig alleen maar zeggen dat de game best wel eens aardig kan wezen of misschien nog wel beter dan dat. Maar goed het kan ook gewoon wezen dat ik een aparte smaak heb.
 
Blackdragon":2ov946ed said:
Ken":2ov946ed said:
Ja ik bedoel Overture, wat een onzin!

Ja het is natuurlijk het verkrachten van een goede serie, maar toch denk ik wel dat het spel niet eens zo slecht is. Van wat ik heb gezien kan ik iig alleen maar zeggen dat de game best wel eens aardig kan wezen of misschien nog wel beter dan dat. Maar goed het kan ook gewoon wezen dat ik een aparte smaak heb.
heb ik ook!
+1
 
Back
Top