What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Kleedje

Volgens mij zit er een typefout in de prijs. Of zijn het monopoly dollars? Anyway, wie dit koopt is gek.
 
Het grootste drama van neogeo.com aller tijden is begonnen met de (voormalige)eigenaar van het kleedje en zijn compagnon.Naar het schijnt zijn er maar enkele gemaakt.Maar inderdaad je bent gestoord als je zoiets koopt.Ook al is er een member daar die $55.000,- (geen typefout) heeft neergeteld voor Kizuna Encounter en Ultimate 11 voor de aes/home system.Maar die kun je iig nog spelen 😉
En die naakte aziaat heeft ook een vette gamecollectie en ik ga dit jaar nog bij hem en zijn vrouw op bezoek.Zij was overigens niet zo blij met Rot's dancing moves.
 
Perhaps others were produced, and likely were, yet they have not surfaced after all this time and so the rarity is literally to the point of almost being one of kind.

Dat is de drol die ik net richting de oude maas heb gestuurd ook. Ook heel uniek en 'one of a kind'.

Ik vind het persoonlijk geen mooi kleed, en de 'historische waarde' zie ik ook niet. Het is gewoon een kleed. Er wordt over geschreven alsof het opgedroogde engelenpis is ;-)
 
Ik ben nou eenmaal neo fan maar ik heb voor zoiets niet echt veel meer als een paar tientjes over.
Lol@drol naar oude maas
 
Ratson":3uyu6ww9 said:
Het grootste drama van neogeo.com aller tijden is begonnen met de (voormalige)eigenaar van het kleedje en zijn compagnon.Naar het schijnt zijn er maar enkele gemaakt.Maar inderdaad je bent gestoord als je zoiets koopt.Ook al is er een member daar die $55.000,- (geen typefout) heeft neergeteld voor Kizuna Encounter en Ultimate 11 voor de aes/home system.Maar die kun je iig nog spelen 😉
En die naakte aziaat heeft ook een vette gamecollectie en ik ga dit jaar nog bij hem en zijn vrouw op bezoek.Zij was overigens niet zo blij met Rot's dancing moves.

doe Rot de groeten van fredscape, zal hem weer eens wat carts proberen afhandig te maken binnenkort :)
 
Ratson":i0lwkxdt said:
Ik ben nou eenmaal neo fan maar ik heb voor zoiets niet echt veel meer als een paar tientjes over.
Lol@drol naar oude maas

Mee eens. Neo Geo heeft ook een plekje in mijn hart :-)
 
RoOd":2urhm6zy said:
Ratson":2urhm6zy said:
Het grootste drama van neogeo.com aller tijden is begonnen met de (voormalige)eigenaar van het kleedje en zijn compagnon.Naar het schijnt zijn er maar enkele gemaakt.Maar inderdaad je bent gestoord als je zoiets koopt.Ook al is er een member daar die $55.000,- (geen typefout) heeft neergeteld voor Kizuna Encounter en Ultimate 11 voor de aes/home system.Maar die kun je iig nog spelen 😉
En die naakte aziaat heeft ook een vette gamecollectie en ik ga dit jaar nog bij hem en zijn vrouw op bezoek.Zij was overigens niet zo blij met Rot's dancing moves.

doe Rot de groeten van fredscape, zal hem weer eens wat carts proberen afhandig te maken binnenkort :)
Komt goed :)
 
Back
Top