What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

King of Fighters XII

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Ik vind het er ook beter uitzien dan Street Fighter IV, ben echt heel erg benieuwd. Gelukkig nemen ze er rustig de tijd voor...

http://kotaku.com/5051508/king-of-fight ... ew-footage

koftwelve_01.jpg
 
Dat ziet er ECHT goed uit!

Alleen die background is vaag en een beetje afleidend. Een partij dikke mensen die tekeer gaan, in Frankrijk?
 
Street Fighter wie ???



Die stage met die vlammen , en die dansende mensen op de achtergrond ! :shock:

Snk does what Capcom don't !
 
Dit is echt gewoon te bruut man, eindelijk worden onze dromen werkelijk en komt 2D weer volop terug. Ik moet echt een Vewlix kopen, of zelf iets bouwen hehehe..... To be continued....
 
Jah man SNK gaat lekker, de graphs en stages zien er te nice uit. Hopelijk pwned de gameplay. Ben meer benieuwed naar deze game dan SF4, jammer dat het nog een jaar gaat duuren allemaal.
 
Psykick":30ubib6o said:
Dit is echt gewoon te bruut man, eindelijk worden onze dromen werkelijk en komt 2D weer volop terug. Ik moet echt een Vewlix kopen, of zelf iets bouwen hehehe..... To be continued....

Ik heb er ook over zitten twijfelen maarja.. ik vond zo'n 5000 dollar aardig veel voor een lcdtv met wat joystick bovenop een doos. Een LCD heb ik al staan, en die typex past ook prima in mn ikea tv meubel. :) Plus er komt toch een arcade perfect port naar de consoles die waarschijnlijk nog meer opties heeft dan de arcade ook.
 
ne0":21oymhsj said:
Psykick":21oymhsj said:
Dit is echt gewoon te bruut man, eindelijk worden onze dromen werkelijk en komt 2D weer volop terug. Ik moet echt een Vewlix kopen, of zelf iets bouwen hehehe..... To be continued....

Ik heb er ook over zitten twijfelen maarja.. ik vond zo'n 5000 dollar aardig veel voor een lcdtv met wat joystick bovenop een doos. Een LCD heb ik al staan, en die typex past ook prima in mn ikea tv meubel. :) Plus er komt toch een arcade perfect port naar de consoles die waarschijnlijk nog meer opties heeft dan de arcade ook.

Zeker weten en eigenlijk vind ik die ''Vewlix'' cab ook helemaal niet zo super mooi.
 
Ik vind die vewlix echt superlelijk, maar ik vind Taito wel een cool merk.
Langzamer hand wen ik meer en meer aan een vewlix, maar hij blijft lelijk.

EDIT: hadden jullie deze video al gecheckt?
tip, zet hem op HD, dan op pauze om effe een redelijk stuk te laden.
damn, ik vraag me niet meer af of deze game bruut gaat worden. Dat is ie al. Gameplay daar kan niets mee fout gaan bij snk playmore.
WIN! SF4 en SFhd zijn ook leuk, maar dit is toch wel echt de shit.
Totdat Blazblue uitkomt, want daarvoor zijn mijn verwachtingen ook hoog gespannen.
 
Ik denk er ook eerlijk gezegd niet aan om een Vewlix te kopen, maar meer een Vewlix panel en dan de rest zelf bouwen, maar dat gaat echt op de lange baan, Next Gen consoles inbouwen en knallen maar ;)
 
Psykick":17x9i2pm said:
Ik denk er ook eerlijk gezegd niet aan om een Vewlix te kopen, maar meer een Vewlix panel en dan de rest zelf bouwen, maar dat gaat echt op de lange baan, Next Gen consoles inbouwen en knallen maar ;)
Dat zit er dik in ja. Ik denk dat men binnenkort plasma of lcd in cabs gaan bouwen. Als je die kof12 of blazblue zo zou kunnen spelen zou wel bruut zijn.
Ergens een cheape japanse ps3 20 gb of een cheape japanse xbox arcade, controllers mappen naar paneel en knallen maar!
 
d":6o2a4j6h said:
Dat zit er dik in ja. Ik denk dat men binnenkort plasma of lcd in cabs gaan bouwen. Als je die kof12 of blazblue zo zou kunnen spelen zou wel bruut zijn.
Ergens een cheape japanse ps3 20 gb of een cheape japanse xbox arcade, controllers mappen naar paneel en knallen maar!

My two cents hehe.. Als het zo ver is moeten we met z'n allen maar de koppen bij elkaar steken!
 
Die kerel heeft dat ding overigens een keer te koop gezet of zelfs verkocht. Ik weet niet meer waar misschien op shoryuken ofzo. Persoonlijk heb ik toch liever "the real thing" of anders gewoon lekker op de bank achter de lcdtv :) Maar dat is voor iedereen uiteraard anders.

Ff wat meer on-topic, nieuwe KOF ziet er erg goed uit. Hopelijk valt het voor een noob met weinig tijd zoals ik een beetje te begrijpen. Nieuwere games met een roster van 30+ characters met allerhande ingewikkelde moves is bij mij meestal geen succes meer. Streetfighter 2 kan ik nog net behappen :)
 
holy shit wat ziet dat er goed uit, die sprites en animaties zijn echt te nice,

maar wtf is er met die zwarte shit om de vlammen heen (de fx), zou mooier zijn als het zwart doorzichtig is.

Zeker nog niet af maar damn wat ziet het er goed uit.
 
Is er al bevestigd of en welke next gen console een port krijgt?
Ik wil deze game hoe dan ook in mijn bezit hebben :P

Die nmaak vewlix ziet er goed uit trouwens! Op zich nog een makkelijke cab om na te bouwen.... mijn handen jeuken ....
 
Hey Legz alles goed man? Tijdje niet gezien hiero, hoe is het met je mini Net city? Wie weet kunnen we die Vewlix samen knutselen hehe ;)
 
Back
Top