A
Anonymous
Guest
Wat een belachelijk vette game is dit zeg.
Graphics zijn gruwelijk, gameplay is lekker moeilijk en de multiplayer is op de 1e indruk de wreedste die ik op deze consoles gespeeld heb. Zo moet je bombs plaatsen en guarden, en zo moet je daarna team deathmatchen. Allemaal naadloos. Maar je kunt ook dedicated TDM enzo. Bijna iedereen had in mijn games een headset, een primeur voor Sony? Multiplayer graphics zijn bijna zo wreed als de single player, ook wel een prestatie.
Maar waar de game voor mij echt shined is het gevoel van impact en het geluid. Iemand de tering in knallen is nog nooit zo lekker geweest. Een en al heerlijkheid.
CoD voelt last-gen vergeleken met dit.
Graphics zijn gruwelijk, gameplay is lekker moeilijk en de multiplayer is op de 1e indruk de wreedste die ik op deze consoles gespeeld heb. Zo moet je bombs plaatsen en guarden, en zo moet je daarna team deathmatchen. Allemaal naadloos. Maar je kunt ook dedicated TDM enzo. Bijna iedereen had in mijn games een headset, een primeur voor Sony? Multiplayer graphics zijn bijna zo wreed als de single player, ook wel een prestatie.
Maar waar de game voor mij echt shined is het gevoel van impact en het geluid. Iemand de tering in knallen is nog nooit zo lekker geweest. Een en al heerlijkheid.
CoD voelt last-gen vergeleken met dit.