Digital
Regular Player
Nogmaals hallo allen! Ik ben een Nintendo supporter in hart en nieren en ben gek op fighting-games. Killer Instinct is dus ook 1 van m'n favorieten. 10 jaar geleden al eens een KI1-kast gehad en ik was alweer een tijdje opzoek naar een KI1 en/of 2 kast.
Heb een tijd terug een dedicated Killer Instinct 2 opgehaald(special thanks to DLX) en in m'n vriendin's studeerkamer neergezet. Gezellig Ultra's uit die speakers gooien terwijl zij hard aan het leren is :mrgreen:
Groeten,
Robert
Heb een tijd terug een dedicated Killer Instinct 2 opgehaald(special thanks to DLX) en in m'n vriendin's studeerkamer neergezet. Gezellig Ultra's uit die speakers gooien terwijl zij hard aan het leren is :mrgreen:
Groeten,
Robert