Er zijn intussen aardig wat mensen die een candy in bezit hebben, of er eentje hebben gehad. Wat zijn de ervaringen? Welke cab is nou echt 'the one', en welke moet je echt ontwijken?
Ik wil voor het einde van het jaar een candy op m'n zolder hebben staan, alleen welke... :roll:
Ik wil voor het einde van het jaar een candy op m'n zolder hebben staan, alleen welke... :roll: