What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ketsui en DDP DOJ nu 99% speelbaar (ook BL) in Mame!

joeks

TATE Mode Pilot
Ketsui en Dodonpachi Daioujou (ook BL) zijn vanaf gisteren (?) speelbaar in Mame!

Na een tijdje zoeken heb ik net zelf een zipje gedownload via een forum en het werkt perfect :) Ok, ik zal de link stiekem even posten zolang ik niet op mijn vingers wordt getikt.

Emu + roms http://www.mediafire.com/?kh41bulgamjj5yv
(helaas geen DDP DOJ BL in deze zip)

Er zijn nog wel wat kleine foutjes, o.a. BGM en enemy spawn posities maar die verwachten ze eruit te werken met de volgende Mame update.
 
Inderdaad, MAME Update ROMs 0.140u2
Zit DDP3 ook bij, Tja.
 
Ik heb ze uitgeprobeerd!
DDPDOJ DDPDOJBL en Ketsui.
Erg goed speelbaar.
Ik moet zeggen dat met de scanlinefilter van cools op AO ze erg heftig uit zien!
 
Ik heb ze alleen nog maar even getest op een LCD. Niet optimaal natuurlijk.
Thuis maar eens op mijn Mame kast met ArcadeVGA en 21" scart CRT proberen.

Leuke ontwikkelingen, al hebben we natuurlijk niet te klagen met de Xbox360 en PS2 ports van deze games.
 
Ow dat is wel nice, had niet verwacht dat ze allemaal opeens speelbaar zouden zijn.
 
De volgende Cave spellen zijn binnenkort ook te spelen m.b.v emulators (in dit geval Demul 0.5.7)):

Death Smiles

Espagaluda II

Ibara

Mushihime-tama
 
Ja bizar he.
Gaat hard met de Cave-emulatie!

SH-3 emulatie is nu nog wel zonder audio geloof ik, dat schijnt encrypted te zijn ofzo. Maar komt vast ook wel goed.
 
Das vaag, demul is toch eigenlijk een dc / Naomi emu ?
Edit: aangezien een DC een SH4 cpu heeft misschien toch minder vaag dan ik dacht... Kunnen ze het inmiddels wel beter SHxEmul noemen.
 
Back
Top