What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ken's racecab

Ratson":4is31zg8 said:
Daar dacht ik ook ooit over tot de goedkoopste die ik kon vinden nog steeds $116.000,- kostte.
Naar het schijnt waren de produktiekosten van zo'n ding rond de 1 millioen dollar.

Een paar jaar geleden stond er één te koop voor 10.000 dollar.

Michael Jackson had er één in zijn privé-arcade staan. Die is van de hand gegaan voor iets van 5000 dollar:

http://www.guardian.co.uk/music/gallery ... =343182761

Altijd een droom geweest dat ding te hebben. Die van MJ was natuurlijk gewoon MINT. Had het ding nieuw gekocht..
 
Relaxt dat je nu een mooie Daytona cab thuis heb staan Ken, dat is zeker gaaf. Heb Daytona en Sega Rally vroeger van tijd tot tijd ook nog in de arcades gespeeld.

Ruimte voor zo’n cab heb ik thuis nog wel maar helaas niet het geld :lol:
 
Had 'm ook gezien van de week. Gast verkocht 1 helft incl. bovenbak i.v.m. ruimte.
 
Back
Top