What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ken's nieuwe phone

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Gisteravond in Akiba maar direct even een nieuwe keitai denwa aangeschaft.
Tank, koelkast en sniperrifle in een blauw wonderlijk apparaatje, het gaat helemaal nergens over. Navigatie, internet, muziekplayer (net even MGS2 soundtrack gedownload en geluisterd bijv.), FeliCa en allemaal andere termen die jullie toch niks zeggen. Ik zal aan het blad Connexie waar ik voor schrijf vragen of ik een artikel wat ik over deze services heb geschreven mag gebruiken voor Nozomi. Toch vreemd dat ik in Nederland ook een Sony Ericsson heb, maar die toch echt een partij kansloos is vergeleken met deze space shuttle. Waarom nou? Is dat nou echt nodig? Anyway, mocht je naar Japan komen en mocht je me wilen bereiken vraag dan m'n nummer en phone e-mail.

W41S.jpg
musichungry-700135.jpg
 
Mooi dingetje, navigatie en internet, altijd handig :D
Hoe duur was-tie?
(net even MGS2 soundtrack gedownload en geluisterd bijv.)
:D Meesterlijke soundtrack _O_
 
Gratis bij 1 jaar contract 8) Onbeperkt internetten en e-mailen voor vast bedrag per maand.
 
Klinkt zeker niet slecht :shock: Waarom duurt het altijd zo lang tot dergelijke dingen naar Europa/NL komen :roll:
 
en wat ben je dan per maand kwijt als ik vragen mag?? (yen of euro)
 
Ik weet het niet precies meer, voor internet en e-mail 4200 yen geloof ik.
Eerst maar is de rekening afwachten.
 
Back
Top